Ceylan Kartal
Evet tam olarak Sorgu is kamingdi. Sırıtarak kolumdan tutup masaya oturtmuştu. "Kim o yakışıklı?" dedi gülerek. Off anne, normal anneler gibi olamazmısınn?
"Kim? Atilla mı? Anne çocuk muhabbet kuşuna benziyor ya" diyip güldüm. "Hadi hadi bok atma çocuğa, çocuk gayette yakışıklı" diyince güldüm "Tamam biraz öyle" dedim.
"Ee kim?" dediğinde "Sınıf arkadaşım, eve nasıl geleceğimi bilmiyordum. O da evi bulmama yardım etti" diyincede tam ağzını acaktı ki "Neysse anniş ben kaçar" diyip yanağından öpüp odama koştum. O ise arkamda büyük bir kahkaha patlattı.
Off anne yaaa çok fenasın. Kendimi yatağa attım, tavana bakıp düşünme seansı. Gözümün önüne sürekli Ati'nin yüzü geliyor.
O minnoş gülüşü, ya çok sevimli çocuk. Sonradan aklıma, onu nerden tanıdığımı merak ettiğim geldi. Ama cidden çıkartamıyordum.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim, instagramdan gelmişti.
Ati242_ seni takip etmeye başladı
Antihappy26 seni takip etmeye başladı
1mikrofonsuzİzem seni takip etmeye başladıLan ne arada buldunuz hesabımı. Ay şaka gibi, dur bende geri takip yapayım barii.
Ati'nin hesabına girdiğimde sekiz yüze yakın takipçisi ve bir sürü fotoğrafı vardı. Fotoğraflarına bakıp biraz sırıttıktan sonra aklıma kızıl kız geldi ve tadım kaçtı. Sonra da sıkılıp bilgisayarımın başına geçtim.
Cidden ona beat yapabildiğimi mi söyledim. Ne gerek vardı ki, bilmese de olurdu. Iı ama ona yardım edebilecekken etmemekte ayıp olurdu.
Ay çok dengesizim yaa.
Sıkıldığım için biraz beatlerin üzerinde uğraştım. Eğleniyordum aslında, beat yaparken.
Telefonuma gelen bildirimleri görmemiştim, sonradan bakınca farkettim. İnstagram bildirimiydi ve tıkladım.
-1mikrofonsuzİzem'dan 1 mesaj
İzem: Selammmm nabıyon ben İzem. Hatırladın mı beni?
Yazdığı şeyle gülümsedim, ne?
Ceylan: nemdkekdepdpwp Tabii ki hatırladım, aşk olsun niye hatırlamıyım. Balık hafızalımıyım ben :p. As sen nabıyon?
İzem: ihim bende iyiyim. Ne biliim aq eödkekdlepdpeğ öyle diyiverdim
Ceylan: Şey numaranı verde kayıtlıyayım :p
Aniden yazdığın şeyle aq sala denir mi öyle, belki kız istemicek düşüncesi geliverdi.
İzem: 0537+++++ çaldır ;)
Wp'den devam-->
Ceylan: İhi kaydettim.
İzem: Bende kaydettim, heyyo aklıma ne geldi. Seni bizim goygoy yaptığımız gruba alalım mı?
Ceylan; Kimler var ki? Hem istemeyebilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolu Yok, Ati242
FanfictionAtilla arkasını dönüp resimdeki küçüklüğümü göstererek "B-bu sen misin?" dedi. Anlamayarak suratında baktım "Evet benim" dediğimde dudakları şaşkınlıkla aralandı. Ardından dudaklarında küçük bir tebessüm belirirken fotoğrafı işaret edip "Bu fotoğra...