-24-

451 31 309
                                    

Selam çavolar, nasılsınız umarım iyisinizdir. Evet, final bölümüne son iki...

Bu arada bu bölüm, Yolu Yok kitabı tarihindeki en uzun bölüm??

3378 kelime??

O kadar uğraştım, lütfen yorum yapın sizi seviyorum iyi okumalar!

Ceylan Kartal

/2 sene sonra 18. Doğum Günü/

Okuldan gelmiştim, Atilla'ya tüm heyecanımla el salladım. Beni eve bırakmıştı, bugün doğum günümdü, hem de 18. Doğum günüm.

"Hazırlanırsın, akşam bizimkilerle oturup içeriz. Açık hava mekanlarından birine gideriz tamam mı?" dediğinde kaşlarım havalandı fakat omuz silktim, "Tamam bakarız, kaçta gelirsin?" dedim.

"Sen 7 gibi hazır ol bebeğim, hadi görüşürüz" diyip beni beklemeden arkasını dönüp gitti. Bugün full böyle davranmıştı aptal, tamam kuru kuruya hepsi iyi ki doğdun demişti ama onun normal günlerden daha öküzce davranması saçmaydı.

Onun mallığını bir kenara atıp, heyecanımı geriye toplayarak kapıyı çaldım. Bir dakika geçmeden kapı açılmıştı, İrem'i görmemle gülümsedim.

"Hoş geldin Cey'im" diyip içeriye girmemi bile beklemeden içeriye doğru geçmişti. "Bu ne oğlum ya" diye kendi kendime söylenip, ayakkabılarımı çıkartarak içeriye girdim.

Onu umursamayıp çantamı omuzumdan sağ koluma indirdim, içeriye adımladığımda yüzümdeki gülümseme düşmüştü.

Beklediğimin aksine salon normaldi, "Anne ben geldim?" diye seslendiğimde ise, "Hoş geldin hoş geldin" demişti sadece.

"Öpücük falan da mı yok?"

Bu sorumla annemin yanına adımladım, mutfakta bulaşık makinasını boşaltıyordu. "Ay kızım çok işim var valla öptüm say" yapıp önüne geri döndü.

"Peki" diyip çantamı da alarak odama doğru ilerledim. Çantamı kenara bırakıp, kendimi de yatağıma attım.

Olabilir, her sene hatırlanacak diye bir kaide yoktu değil mi?

Telefonuma mesaj geldiğinde cebimden çıkartıp ellerimin arasına aldım.

Karılar grubundan 1 mesaj.

Gruba tıkladım.

Karılar

Sema; LAN

Sema; AKŞAMA İÇMEYE GİDŞYOMUŞUZ!

Sema; ATŞDEN DUYDUM!!

Sema; Kim kim gelcek bakim?

Ben geleceğim ama ben hepiniz gelirsiniz diye düşünmüştüm?

Sena: valla Sema sen git, benim ders çalışmam lazım...malum sınav yaklaşıyor boru değil?

Naz; aynen ya ben de gelemeyeceğim. Sınav hayvan gibi geliyor.

Lorin; ben duruma göre bakıcam ya, muhtemelen gelirim bebek.

Hadi ya...anladım

Sema; çok kırıcısınız mlsf yaa ühü

Sema; ayip

Neyse bir dahaki sefere artık

Gülsüm; abimle bende gelirim ühü

İzem; ya güzelim kusura bakma, biliyorsun normalde en güzeliyle kutlardık ama dalgınlığımıza geldi. Sabah Eren hatırlatmasa kutlayamayacaktık bile.

Yolu Yok, Ati242Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin