#28

604 37 8
                                    

Koens Pov.

Ik zat aan tafel met Tineke , lasanga te eten. De sfeer zat er niet echt in.. Dat van gister spookt nog vers door mijn geheugen.. Toen ik mijn laatste hap nam van de lasange , flitsten er allemaal gedachten door mijn hoofd. Koen , je bent niet klaar voor het ouderschap! was één van die gedachten , maar zo dingen probeer ik te negeren. Koen , komaan. Maak je sterk en wordt gelukkig met je gezin. Ik had het niet door dat ik was gaan huilen. Ik was zo in gedachten verslingerd dat ik zelfs niet door had dat Tineke praatte tegen mij. Het werdt opeens een zootje in mijn hoofd. Koen , zeg dat je geen gezin wilt! Koen , wordt gelukkig met hun. Koen , dump ze! Koen , verlaat hun nooit ! En toen , werdt het me teveel. "Tineke ik wil nog geen gezin", floepte ik er gewoon uit , zonder na te denken. Ik keek nu scherp in Tineke's ogen , ik zag hoe ze gekwetst was. Ze stappte van haar stoel en ging achteruit. Opeens besefte ik wat ik had gezegd. Ik heb Zoë en Tineke een soort van 'gedumpt'. "Tineke ik kan het uitleggen..", zei ik vlug en ging rechtstaan. "Uitleggen? Je hebt zelf uitgelegd dat je geen gezin wilt!", riep ze gekwetst naar mij. "Tineke", probeerde ik haar te kalmeren. "Niks te 'Tineke' ", antwoorde ze. "Ik ga NU samen MET Zoë naar mijn broer. Doei!", zei ze als ze Zoë opgepakt had. In een fractie van een seconde sloeg ook de deur dicht. Koen jongen..

Nu begint het verhaal echt ! Jullie kunnen jullie verwachten aan spannende , leuke , verdrietige stukjes.

Bij +16 likes ,komt vanavond rond 22u nog een stukje ! ( sorry dit moet zo ik heb heel veel schoolwerk...)

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu