#81 ~Bram~

572 34 5
                                    

"Gadver!", riep ik en schopte tegen de kast. "Wat moet ik doen??",zei ik wanhopig en keek door het raam en zag dat ze nu inmiddels alleen was met dat schepsel , Tineke. Ik zag mijn kans goed en ging op de vensterbank zitten. "Ist plezant?", riep ik terwijl ik bozer en bozer werdt. Sarah keek me aan en negeerde me. Dat kan ik niet verdragen , dat ze me negeren. "Meneer , wilt u dit meisje met rust laten aub?", riep Tineke redelijk geforceerd naar mij. Wat? Zei ze nu meisje , en meneer?! Nee , die is aan het zwansen , kan niet anders. Ik hing nu half uit het raam , klaar om los te laten. "I'm gonna get you", fluisterde ik terwijl ik mijn angst probeerde te overwinnen. Ja , ik heb hoogtevrees. Niet om te lachen , aargh ik haat dat. Ik wou juist springen , toen ik opeens loeiend sirene's hoorde en Koen naar beneden hoorde lopen. "Shit!", riep ik en ik probeerde weer naar boven te klimmen , wat niet bepaald lukte. Ik trok me op , en gelukkig lukte het nu wel. Ik ging via mijn buik binnen en stelde me vlug recht , en terwijl ging ik rechtop kijken. Ik schrok me tamelijk een hoedje , want Erik , Arthur en nog twee agenten stonden naar mij gericht , met hun dienstwapen. Game over ,Bram.. , zei ik in mijn gedachten.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu