~Bram Pov~
"Waar is Koen , eigenlijk?", hoorde ik Floor vragen boven aan de trap. "Bij Tineke , ze stelt zich aan", antwoorde ik en liep naar boven. Toen ik boven was , zag ik de deur in kwestie en allemaal staarden ze me aan. "Wat kom je hier doen?!", riep Erik kwaad. Brigitte probeerde hem te sussen. "Helpen , of wil je dat de inbreker je kinderen vermoord?" , zei ik geheimzinnig. "Jij...", zei Erik kwaad en hij liep naar mij. "Wie zit daar binnen?!", riep hij in mijn gezicht. "Erik , kalmeert nu toch eens!", zei Floor en Brigitte trok hem naar achter. Dit is de druppel , ze hebben het zelf gezocht. "Allemaal na-", probeerde ik te zeggen , maar werdt onderbroken door Arthur. "Hij heeft mijn zus neergeschoten!", riep hij hijgend , hij had blijkbaar gelopen. Ook kwam het meisje mee , en liep direct naar Floor. Iedereen keek nu geschrokken naar mij. "Inderdaad", zei ik vol trots. "Ik snap het niet meer..", zei Floor en ze liep naar Arthur , die haar stevig vastnam. "Jullie zijn allemaal sukkels , zo erin lopen", zei ik lachend en nam een speciale sleutel uit mijn zak. Deze sleutel nam ik mee van het politiebureau , daarmee kun je elke deur openen. "Tineke is helemaal ontschuldig!", riep ik. 'VERADER!", riepen Arthur en Erik en ze liepen naar mij. Ik greep vlug mijn pistolen en richtte ze op hun. "Een stap , en je mag bij Tineke gaan liggen , op't kerkhof" , zei ik kwaad. "TINEKE IS NIET DOOD , Ze was daarjuist al bij bewustzijn!", riep Arthur nu. "Nee , maar als jullie blijven doorzagen , zorg ik dat ze dood gaat , samen met Koen!", waarschuwde ik hen. Arthur en Erik bleven stokstijf staan , en net op dat moment vloog de deur open en zag ik Sarah naar buiten springen. "Lucas , Zoë!", riep Brigitte en ze liep naar de deur. Ik lostte een waarschuwings schot tegen de kamermuur en richte dan naar Brigitte. "Blijf!", comandeerde ik haar en liep naar binnen. Ik liep door naar het raam , en dan geloofde ik mijn ogen niet.
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.
FanfictionHet gaat goed met onze agenten.Intussen hebben ze elk een eigen gezin gesticht. Maar hoe reageren ze op het feit dat er nieuwe werknemers aangenomen worden ? Hoe gaan ze er mee om als er op kantoor serieuze veranderingen worden doorgemaakt? Hoe gaan...