#49 ~Koen & Tineke~

581 30 6
                                    

~Tineke Pov~

Ik meegaan ? Ja nee. "Tineke , alstublieft", vroeg Brigitte geduldig. Ik schudde van nee. "Uhm ja , ik-", Brigitte werdt onderbroken door Sarah , die in de deuropening stond. "Brigitte , ik moet overnemen , ze verwachten je boven", zei ze poeslief. En ja.. Brigitte trapte in de val. Ze ging naar boven.

"Zo zo , wie we hier hebben", zei Sarah duivels. Ik gunde haar geen blik en richte me weer op de foto's die op de muur hingen. "Hmm , negeer je me?", fluisterde Sarah stil in mijn oor. Ik antwoorde niet. "Hmm", zei Sarah terwijl ze naar de foto's liep. Ze trok ze eraf en nam de beweging in om te scheuren. "Af!", riep ik. "Dan moetje eerst wat doen voor mij! , fluisterde ze. Ohjee , wat nu weer..

~Koen Pov~

"Zeg , die nemen wel hun tijd hé!", grapte Erik. Ik lachtte mee , waarom is een raadsel. "Aha , daar is ze se. Ons allerliefste koddigste Tineke!", riep Bram. Ik zag hoe Tineke haar tranen tegenhield , wat best moeilijk ging met haar handen in de boeien. "Na veel tegen gewerkt te hebben , ging ze eindelijk mee!", zei Sarah , zo trots als een pauw. "Puik werk", beloonde de chef haar. Sarah gaf het blad aan Tineke en wees haar tekst aan. "Tineke lees uw eigen daden maar voor", spotte Bram. Ik gaf hem een boze blik , net zoals Erik. Hij kan drijven , maar niet overdrijven.. Tineke begon met bibberende stem voor te lezen.

"Tineke Schillebeeckx heeft brand gesticht en haar ouders laten verdwijnen . Ook doet ze zich voor als een politieagent , voor niet optevallen", lies Tineke bibberent voor.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu