Tinekes Pov
We stapten binnen in een grote hal waar allemaal jasjes van kindjes hingen. Best wel schattig zicht eigenlijk.Er kwam een vrouw op ons afgelopen die zich naar Erik richtte. "Heey Lucas!" zei ze en ze nam Lucas over. Erik gaf zijn boekentasje af en gaf hem nog een kusje. "Braaf zijn he , en let goed op Zoë he!".Ik glimlachtte .Lucas begon te huilen , maar de vrouw nam hem mee binnen. "Da's elke ochtend zo , maar meestal stopt hij direct als hij het speelgoed ziet".Er kwam nog een andere vrouw bij ons staan , die zich ontfermde over Zoë. Ik gaf haar nog een dikke kus en knuffel en gaf haar dan aan de vrouw. Ik liet een traan ontsnappen, die ik meteen weg veegde. De vrouw keek me medelevend aan. "Wilt u eens kijken waar ze zit?". Ik keek naar Erik en terug. "Ja graag!", antwoorde ik zo blij mogelijk. "Uw man mag ook meekomen hoor". Erik begon te lachen. "We zijn geen man en vrouw, wel collega's", zei ik tegen de vrouw. Ze exuseerde zich direct. Ik volgde haar naar de ruimte waar Zoë zit. Er waren nog 4 andere baby'tjes in de ruimte. "Ik ga door moeten naar mijn werk , zou ik nog even Zoë mogen ?" vroeg ik. De vrouw gaf haar direct. "Ohja u mag me gerust Aurelie noemen"."Tineke". Ik nam uitgebreid afscheid van Zoë en gaf al het gerief aan Aurelie. Ik zwaaide nog eens en ging buiten , met pijn in mijn hart. Maar ik was nog maar net buiten als ik Zoë hoordde krijsen. Ik haastte me weer naar binnen. "Ik denk dat ze verlatingsangst heeft" zei de verzorger toen ze Zoë weer aan mij gaf. Ik troostte haar direct en legde haar dan terug op de speelmat. Al direct kwam Lucas naar Zoë gekropen met een speelgoedje in zijn hand. Hij legde het op Zoë's buik , maar ze sloeg het direct weg. Ik lachtte. "Zijn dat nichtje en neefje?" vroeg de juf. "Nee , maar de ouders zijn goeie vrienden en collega's". Ze lachtte. "maar ik moet nu echt door , tot vanvond!". Ik zwaaide nog eens naar Zoë en ging buiten. Deze keer hoorde ik niks meer dus vertrok ik met een gerust hart naar het werk.
Rogers Pov
Vacature hier , vacature daar. Ik wordt er zot van. Ik bladerde door de vacatures, ik kan eigenlijk wel nog wat extra mensen gebruiken hier. Misschien kan ik de ploegen eens anders maken ? Hmm , dat weet ik nog niet goed. Maar eerst wat nieuwe mensen aanwerven. Ik pakte random een vacature uit en bekeek die grondig.
Naam: Bram Vandenvelden
Leeftijd : 26 jaar.
Zoekt een job in : Politie ,hoofd inspecteur.Hmmm , dit lijkt me wel wat. Ik pakte nog een vacature en bekeek die ook goed.
Naam : Sarah Duprez
Leeftijd : 27
Zoekt een job in : Politie , rechercheur.Ik pakte een papiertje en schreef hun namen op.
Normaal zou ik Lars in de plaats van Bram gebruiken , maar ik heb het uit respect voor de familie veranderd. Jullie zullen wel later snappen in het verhaal waarom.
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.
Fiksi PenggemarHet gaat goed met onze agenten.Intussen hebben ze elk een eigen gezin gesticht. Maar hoe reageren ze op het feit dat er nieuwe werknemers aangenomen worden ? Hoe gaan ze er mee om als er op kantoor serieuze veranderingen worden doorgemaakt? Hoe gaan...