4 weken later..
Commisaris.'Zo' zuchtte ik en samen met Erik sloot ik de deuren van de gepantserde combi. Bram en Sarah zaten erin , opweg naar de cel. Kort daarna vertrokken ze.
'2 nachtmerrie's gewoon...Weg!' zei Tineke toen we weer binnenkwamen. Ze gaf Koen een high-five en ze deed dat ook bij iedereen. Behalve onze Veli.. Die is vertrokken naar Saö Paulo met zijn vriendin. Ze was zwanger en samen met Velimir besloot ze dan om naar haar vaderland te gaan. Ik geef ze gelijk , zo veel ellende in de wereld! Maar nu is Floor haar werkmaatje kwijt. Daarvoor hebben we al een oplossing. Ook Arthur kwam ons team versterken. Hij helpt Patrick met de dispatch.
Tineke mocht na nog een algemeen onderzoek het ziekenhuis verlaten. We hebben haar diagnose gehoord en ja , we werden allemaal emotioneel. Bij de rechtzaak van Sarah & Bram , heeft Tineke haar diagnose gebruikt voor bewijsmateriaal. De rechter zat in het kamp van Tineke , ookal had ze geen diagnose gehad Bram & Sarah kregen elk levenslang Bram voor opzettelijke slagen & verwondingen en Sarah voor inbraak en gijzeling van kinderen
We waren intussen in de refter aan het eten. Erik zat de krant te lezen , Brigitte at haar gebruikelijke stukje fruit op en Koen en Tineke aten elk een broodje. Derest at boterhammetjes
‘Beste Collega's’ begon ik met mijn beker koffie in de hand.
‘Beste Commissaris!’ zei Arthur lachend.
Ik keek hem streng aan en hij ging terug zitten.
‘Don't try Schillebeeckx!’ zei ik lachend. Hij schudde lachend zijn hoofd.
‘Zo. Ik heb goed en slecht nieuws voor Floor.’ Ik zag hoe de meeste naar Floor keken. ‘Het goeie of slechte eerst?’ vroeg ik aan Floor. ‘Doe maar het goeie eerst!’ zei Floor snel en ze nam de hand van Arthur vast. Dat deden al de andere koppels ook.
“Je krijgt een nieuwe collega” liet ik over mijn mond rollen. Floor ging recht zitten en meteen verscheen er een glimlach op haar gezicht. “Wie?” vroeg ze nieuwsgierig. Toen werd er op de deur geklopt en de nieuwe collega kwam binnen. “Dit is je nieuwe collega” zei ik en ik keek naar Obi. Floor stond recht en liep naar hem. Ze maakten kennis en ze gingen snel weer zitten. Al snel was de pauze over en begonnen ze aan hun dagelijkse werk.Zooo het einde!
Dankjewel voor alle steun!❤
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.
FanfictionHet gaat goed met onze agenten.Intussen hebben ze elk een eigen gezin gesticht. Maar hoe reageren ze op het feit dat er nieuwe werknemers aangenomen worden ? Hoe gaan ze er mee om als er op kantoor serieuze veranderingen worden doorgemaakt? Hoe gaan...