~Bram Pov~
Ik stond nu voor de cel van Tineke en Arthur te stressen. Die Sarah heeft weeral alles verpest.. Achja , die overwint ze wel. Of toch niet? Ik weet helemaal niet wat ik moet denken.. Hebbes ! Ik ga haar gaan helpen , en daar heb ik wel een idee voor. Ik ging naar boven naar de kleedkamers en ruste mij uit met 2 dienstwapens.. De dienstwapens van mij en Sarah. Ik liep dan terug naar de bureau's waar Patrick de nacht had. "Patrick?" , riep ik. Hij kwam van achter het hoekje en knikte. "Ik moet Brigitte en derest gaan helpen , let jij eens op de gevangenen?", vroeg ik. Als hij weigerde , zou ik mijn wapen op hem richtten. "Ok , weet de chef hiervan?" , vroeg Patrick ,die beslist zag dat er iets niet kloptte. "Het is niet noodzakelijk dat hij het weet" , zei ik en ik deed mijn politievest aan. Patrick keek me raar aan en liep dan gelijk naar de cellen en ik vertrok naar het huis van Brigitte.
~Tineke Pov~
Ik stond aan de deur Bram afteluisteren. Het was niet normaal! Inbreken bij Brigitte thuis , dekens af Lucas en Zoë halen , en nu zat Sarah vast in de kamer van de kinderen. Dit loopt uit de hand , maar eerlijk gezegd , heb ik geen zin om hun te gaan helpen. Oké , dat klinkt best grof... Maar ja , zij wouden mij niet geloven. En nu zitten ze zelf in de penarie.. Maar ik wil helpen voor de kinderen. "Tineke?" , vroeg Arthur. Ik draaide me om en zag hem recht zitten , met een bloedend hoofd. "OMG gaat het wel ?" , zei ik geschrokken en ik hurkte voor hem. Als zus moet je je broer goed verzorgen , dus dat deed ik ook. Ik pakte een stukje papier van de wc rol die naast het bed lag , en duwde het tegen de wonde. Ik zag aan zijn gezicht dat het pijn deed. "Het spijt me zo dat je dit moet meemaken!" , zei ik terwijl ik zijn wonde afdektte. "Ik ga , als ik vrij ben , mijn ontslag geven en ik ga verhuizen met Zoë. Ik ben al dat gedoe beu." , zei ik. Hij keek me verdrietig aan. Net toen Arthur iets wou zeggen , ging de deur open.
"Tineke en Arthur , zien jullie het zitten om te gaan helpen bij Brigitte?" , vroeg Patrick haastig. "Ja!" , riep Arthur opeens. "Ik ook" , zei ik. "Oke kom mee , ik geef jou een wapen Tineke", zei Patrick en hij deed teken dat we moesten volgen. OMG dit deed deugd ! Frisse lucht! Ik hielp Arthur recht en ondersteunde hem naar de kleedkamers. Daar gaf Patrik aan mij een Politie-uitrusting. Aan Arthur gaf hij een vest. "Ohja Tineke , jij moet via een ladder binnengaan in de kamer waar Sarah zit" , zei hij. "Oké!" , antwoorde ik en ik en Arthur vertrokken.
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- Deel 3.
FanfictionHet gaat goed met onze agenten.Intussen hebben ze elk een eigen gezin gesticht. Maar hoe reageren ze op het feit dat er nieuwe werknemers aangenomen worden ? Hoe gaan ze er mee om als er op kantoor serieuze veranderingen worden doorgemaakt? Hoe gaan...