Hayat. 5 hariften oluşuyor. 2 heceden ibaret. Bu kadar kolay seslenmesine rağmen neden bize zor geliyor? Ya da hayata niçin geldik? Peki ya ne için, kim için yaşıyoruz bu korkunç girdabları, zorlu yolları olan hayatı? Siz niçin yaşıyorsunuz? Biraz zor soru... sonuçta hayatı yaşamadan bilemeğiz. Onun bize getirdiyi şansları, zorlukları, mutlulukları... yada insanları...
Rüya hanımın sorusu ile kaşlarımı çatdım. Elimdeki kahveyi karşımızdakı sehpaya bıraktım. Dudaklarımı uzatarak cevap verdim.
-Hmmm... bir düşüneyim. Yok düşünmiycem. Evet, annem beni yetimhaneye bırakıp gitdi. Ama ben onun bu kadar kötü bir kadın olacağını düşünmüyorum. Ne diyeyim gerçek bu.
Rüya hanım başını salladı.
-Tepkin ne olurdu?
Derin bir iç çektim.
-Tepkimin ne olacağını bilmiyorum.
-Anladım.-Biliyormusunuz? Yetimhanede annesi , babası katil olan o kadar çocuk vardı ki... Bir arkadaşın babası eşinin onu aldatdığını düşünerek bıçaklamışdı. Birinin de annesi biraz psikoloji rahatsızlığı olan kişiydi. O da eşini yastıkla boğmuştu... Tabi onu anlaya biliriz. Psikoloji hastaydı. Galiba Şizofren....Bazılarının annesi babası tartışıp ayrılmıştılar. Bazılarının kı sorumsuz aileydi. Bundan dolayı devlet çocuğu aileden almıştı. Böyle...
-dudaklarını büküp kaşlarını hayretle yukarı kaldırdı. Hayret. Sen nereden biliyorsun bunları?
-Orada Ayşen adlı bir dedikoducu kız vardı. O bize anlatıyordu.
-Sen de dinliyordun?
-Evet. Benim yaşıtlarım vıcık vıcık aşk hikayelerini anlatıyordular. Dinlemeyi sevmem. Omuz silktim. Vıcıklıkda master yapmış hikayelerdi onlar. Romantik severim, fakat ayarında.
-Aşk demişken, kahvesini sehpanın üstüne koydu. Varmı birileri?
-Birileri derken?
-İşte...
-Haaa. Yok yok.
-Eminmisin?
-Evet.
İskender kapıya yaslanıp bizi dinliyormuş. Kafamı o tarafa çevirmemle onun sırıtışını görmem bir oldu. Gelip annesinin yanında oturdu.
-Ne konuşuyordunuz?
-göz devirdim. Senle ilgili değil. Ay bir de onunla ilgili olsaydı. Allah korusun.
-Biliyorum. Gülümsedi. İyi ki de değil.
Rüya hanım aramızdan kalkıp konuştu.
-Çocuklar, ben dışardayım. Biraz hava alıcam.
İkimizde başımızı salladık. Oda dışarı çıktı.
Ben kalkıp çıkacaktım ki, İskender çevik adımlarla kapıya gidip kapıyı kilitledi. Yine yapıyor.😠. Ama ben bu defa telaşlanmıycam.
-Eee, külkedisi kaldık baş başa. Nasılsın?
O kadar iyiyim ki anlatamam😒. Salak.
-İskender kapıyı aç.
-Soruma yanıt alamadım.
-Almana gerek yok , aç!
İskender koltuğa yaklaştı. Ucunu bir eliyle taa yukarıya kadar kaldırdı. Ben ne yapıyorum. Bu normal mi? Adam Brusli çıktı😱😱. Ama nasıl bu mümkün değil!
-S-sen n-nasıl kaldırıyorsun????????????? ¿??? ???????? ???????? Bu imkansız!
-İmkansız tek kelimeden ibaret. 😉
-H-hayr hayır hayır! Sen sen delisin.
Kapıyı açıp hemen uzaklaştım odadan. Kendi odama girip kapıyı kilitledim. Nefes alamıyordum. Şakaklarım da şiddetli derecede zonkluyordu. Gördüklerim de neyin nesiydi? Kalbim çok hızlı atıyordu.
Telefonuma bildirim geldiğinde cebinde Şii m'den çıkarıp baktım. Bu Asyaydı. Whatsap uygulamasını açıp "Asyam❤🍇📱" kişisine dokundum.
-Nasılsın Zeynom? 😊
-İyi değilim galiba .-😳noldu?
- Buluşa bilirmiyi😨
-Tabi. Konumu atıyorum.
-Tm bb
konum📌 (İskenderle Asyanın bisiklet yarışı yaptığı yere gidecekler.)
Konuma basıp nerede olduğuna baktım. O kadar da uzak değil. Kalkıp kapının kilitini açtım. Evden çıktığımda İskender in ok atdığını gördüm. Bir ayağı üzerinde durup oku bıraktı. Ok hızla hedefin tam ortasına değdi ve hedef yere çakıldı. İskender hedef konulmuş büyük ağaç gövdesini kaldırıp dikleştirdi.... İskender uzaylı! Şimdi ondan gerçekten uzak durmalıyım! Amacamlar bunu bilmiyor. Offf.
İskender hedefi düzeltip arkasını döndüğünde beni görmesiyle yanıma geldi. Yüzünde bir tür manasını bilemediğim sırıtış vardı... Daha fazla bakamayıp hemen koştum.
~~~ 15 dakika sonra ~~~
-İşte böyle Asya. Ben çok korkuyorum. Ya bu uzaylı bana zarar vermeye çalışırsa. Düşüncesi bile korkunç.
Asya şaşkın bir ifade ile beni dinliyordu. Acaba şuan ne düşünüyor?
-Yok vermez. Sen merak etme çileğim.
-Sen bana inanıyorsun dimi?
-Tabi ki evet....
Telefonum çalmaya başladı . Telefon baktığımda Amcamın aradığını gördüm.
-Alo, Amca?
-Amca, ben Asya ileyim.
-tamam, geliyorum.Telefonu kapatdım.
- ne diyor?
-Hiç, eve gel diyor. Ben artık kalkayım. Görüşürüz.-Bay bay.
Eve doğru gitmeye başladım. KAfamı dağıtmam gerek. Eve gidince maNga dinliycem.
Boş sokakta yürürken karşıdan bir arabanın geldiğini gördüm. Dizilerdeki adam kaçırma arabalarına benziyordu. Gelip yan tarafımda durduğunda şaşırmışdım. Ama aldırmadım. Arabaya çaktırmadan baktığımda kapı kulpunda sıradışı emblem gördüm.
(Wattpad arıza yapıyor bende bazen. Onun için foto koyamıyorum. Kuzgunların işaresini düşünün)
Pencere yavaş yavaş açıldığında çok şaşırdım. Kara maskeli adam bana dedi.
-Oyun başlıyor.
Hepinizin mahv olmasına çok az kaldı. Son zamanlarınızı iyi geçirin!
664 kelime 🍉
Bölüm nasıldı?
Zeyno bacımız size sordu, ben tekrar sorayım. Siz hayatı niçin yaşıyorsunuz?
Sizce bundan sonra ne olacak?
İskender in intikamını nasıl buldunuz?Yeni bölüm yakında gelecektir. Bot elemeyi unutmayın. Bol bol yorum yapın.
Sağlıklı kalın👑. Koronasız günler✌👋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantasyBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...