Makina🚨(part 3)

171 11 10
                                    

-Anlatın bakıyım. Sınıfda telefon kullanılırmı hiç.

-Hocam, ne deseniz haklısınız. Ama bunu bilinki, Zeynep'in bir suçu yok. Hepsi benim yüzümden, o bakmak istemiyordu, ben zorladım.

Ah Asyam... Bütün suçu kendi üstüne götürüyor. Halbuki benim de suçum var.

Elimi Asyanın omzuna koydum.

-Senin bir suçun yok. Rüya hanım, aman, Rüya hocam, evet telefon kullandık. Ama kaşınan Duygu oldu. Bizi her kesin içinde aşağıladı. Biz de susamayıp laf soktuk. Burhan hoca da bizi buraya getirdi.

-Burhan hoca Duyguya hak verdi. Üstelik o da bizi aşağıladı.

-Hocam, vallahi yalaklık yapıyor.

-Duygunun babaannesine (adını unutdum yaa) "muhteşem" görünmek için hepsi.

-Bitdi mi??

-Şeyy... E-evet.

-Güzel. Cezanız okul bitene kadar sınıftan dışarıya adım atmamak. Kantin bile yasak.

Sabahtan beri boşunamı konuştuk biz!????? Sendemi Duyguya hak veriyorsun? Nçnççnçnçn yazıklar olsun!!!!!!!!!

-Duygunun yaptığına gelince. Ben bu konu hakkında Refika  hanımla konuşacağım. İçiniz rahat olsun.

-Allah razı olsun hocam. Dedi Asya.
Yok ben yanlış anlamışım, sory.

Asya ile koridora çıktık ve sınıfa doğru yol aldık. Tam o sırada telefonuma bildirim geldi.

Bildirim sesinin gelmesiyle durdum.
-Zeynep, noldu neden durdun?

-Bir dakika Asya.

Telefonu açtığımda anonimin yazdığını gördüm. Yinemi? Bu defa da beni tehdit edecek. Bu adamın benimle derdi ne?! Ben ne yapdım ona? Çok saçmalıyordu bu adam. Onu tanımazken bana bunları yaptırmayı mecbur ediyor. Keşke bu adamdan kurtula bilseydim... Sanki derdim yokmuş gibi bir de bu... Allahım, lütfen yardım et bana.

-Zeynep, derse geç kalıyoruz.

-Asya, lütfen...

-Off, tamam. Bekliyorum.

Ama ne dediğini merak etmiyor değilim. Whatsap uygulamasını açıp "Anonim" kişisine girdim.

Anonim:Seni göre biliyorum.

Anonim:Şuanda Asya ile birliktesin.

P*ç herif Asyanı da tanıyor.

Etrafıma baktım hemen. Ben bile göremezken o beni nasıl görüyor.

Anonim:Boşuna bakma

Anonim:Göremezsin beni.

Zeynep:Uff ne istiyorsun gene!?

Anonim:Makinayı ara

Anonim:Yoksa o değerli Asyacığını bir daha göremezsin!

Ne? Asyanı göremiycem mi?

Başımı kaldırıp korkmuş halde Asya'ya baktım. Ağzım açık kalmıştı. Ne demek Asyanı göremiycem? Ben Asyanı çok seviyorum ama... O benim en iyi arkadaşım....

-Zeynep... Sen... İyisin dimi??

Ne yaptığımı ancak şimdi anladım. Böyle  baka kalırsam Asya her şeyi bilecek.

Tozkoparan ZeynepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin