Yanlız brolar... ev acayip tatlı. Çok sevdim burayı. Arkamdan Salıh amcamla İskender denilen velet de geldi. Salona geçtik. Masa hakkaten çok güzeldi. Yengemin ellerine sağlık. Nam nam lezzetli görünüyo. Ben dayanamiycam, dalıcam valla. Sandalyeyi çekip oturmak üzereyim ki, salona giren kadınla yerimde dona kaldım. Bu yabancının ne işi var burda ?
-Hah Salih cim geldin mi?yok gelmedi , yolda hala. Trafıke tutulmuş adam. Tövbeeee...
-Geldim hayatım. Efm efm efm efm?
-Ooo tatlı kızımız da gelmişş. diyerek bana yaklaşdı. Ben de yerimde doğruldum. Yanaklarımı avuç içine alıp gözlerimin taa içine bakıp tatlı bir gülümseme yaptı. Kadının gözleri güzell...
-Hoş geldin canım. Nasılsın??-Hoş buldum, efendim. İyiyim siz??
-Bende çok iyiyim. Seni de gördüm daha iyi oldum.
-Siz kimsiniz?? Amcama "canım" diye hitab ettiniz de...İkinci sorum: benim yengem ve kuzişim nerde??
Gözlerini benden ayırıp amcamla İskender veletine dikti. Noldu ki şimdi?
-zeynep... Amcam yanıma yaklaşdı. Bu kadın senin... duraksadı.
-evet benim... Devam etdir...
-Senin... Yengen.
"Bu kadın senin yengen"
"Bu kadın senin yengen"
"Bu kadın senin yengen"
"Bu kadın senin yengen"
Yengen dedi o dimi yanlış anlamadım. Amcamın dediydi söz beynim de defalarca yankılandı. Yoksa o... O.... Aytaç yengemi boşamışmıydı??? Onları ayıracak ne gbi bir şey olmuşdu ki.? Beynim şuan allak bullak...-N-nası b-ben anlamadım. Sen Aytaç yeneden ayrıldın mı??
Amcamın gözleri doldu. Ağlıyodu... Koskoca adam şuan gözlerimin önünde diz çökmüş hüngür hüngür ağlıyordu. Hayatımın kahramanı neden nasıl bu kadar üzülmüşdü ??
Aklım almıyor... Nolyor burda??
-A-amca bir şey de. Lütfen.. Noldu onlara??
-....
... Yoksa.... Hayır hayır hayır. Olmaz olamaz. Amcamın yanına diz çöktüm.
-Amca... artık ben de ağlıyordum. Lütfen söyle. Söyle. Söyleki onlar... y-yaşıyorlar. O-onlar ö-ölmediler. D-dimi??
Ya bir şey desene. Lütfen çok ihtiyacım var. 😥😥😥😢
-YA BİR ŞEY DESENE BE ADAM. ONLAR ÖLMEDİ DE... ONLAR YAŞİYO DE. SANA ŞAKA YAPTIM DE. DESENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AVAZzım çıktığı kadar bağırdım. Ancamı silkeledim. On u n koluna yumruklar atdım. Ben buraya onları görmek sevinciyle gelmişdim. Şimdi onların bu haberi beni yıktı. Enkazın altında kalmış gibiyim. Büyük bir enkazın... Dünyamın karadığını hissediyorum. Her şey alt üst oldu... Her şey... Benim yengem ve kuzenim dünyadaki en değerli varlıklarımdı. Şuan onlar yok ya... Sıkıcı ve anlamsız. İçimdeki acıyı anlatmaya kelimeler yetmez....
Amcamla sarılıp yerde hüngür hüngür ağlıyorduk. 9 yıldır içimde toplanan acıyı dışarı akıtıyordum. Biliyormusunuz? Ben bu 9 yılda hiç ağlamadım. Acıyı hep içimde yaşadım.... İçte yaşamaksa... insanı harap ediyor. 💔😢
🍃393 kelime🍃
Yorum yapıb , votelemyi unutmayın.
Bir sonraki bölümde görüşürüz. Sağlıklı kalın👋✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantasyBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...