Korku. Kötü değilmi? İnsan korkulu varlıktır. Bunu sadece aklınızda tutun. Çünki, bir insan acımasız ola bilir. Biz hayvanları "korkulu yaratıklar" adlandırıyoruz ya... Her şeyden önce kendimize bakmalıyız. İnsan acımasız olur demiştim... Evet, insan Doğaya karşı çok acımasız. Tek doğaya değil. Aynı zamanda da hemcinslerine karşı acımasız. Ben misal olarak Ermeni itlerinin Hocalı katliamını göstereyim.... Milletin başını, kulaklarını, ayaklarını... her yerini kesmişlerdi. Hamile kadınların karnınıdan bebeği zorla çıkartdırıp, bebeği öldürmüşdüler. Yaşlıları kurşunla delik deşik etmişlerdi. Kadınları, küçük kızları esir alıp işkence etmişlerdi. Hem de en DEHŞETLİSİNDEN . Kurtulanlarsa büyük bir tramva geçirmişlerdi.
Dahası tabiki var... Ama maalesef bunlar anlatılamıycak kadar çok ağır. (Wattpad politikaları yüzünden her şeyi anlatamıyorum) Çok haince dimi?Bence en haince saldırı 15 temmuz gününde oldu. "Sapı özümüzdən olan baltalar" Türkiyeyi hüzüne bürüdü.
Haindiler, çünki bu ülkenin suyunu içmiş, havasını solmuşdular ve büyüyüp "adam" oldukları memleketde milleti ağlatmıştılar.
Şimdi insanların ne kadar acımasız, korkunç varlık olduğunu daha iyi anladınız mı? Ben bile bazen kendi gerçeklerimden korkup kaçmaya çalışıyorum.
Bunu tabi öylesine dedim, hep demek istediğim şeydir.
Başkaların fikrine saygı duyarım.
Salih hoca duyduğu şeyler başını hızlı şekilde sağa sola çevirdi. O da korkmuştu.... Zeynep için korkmuştu.
-Hayır, hayır, hayır. Olmaz! Olmamalıda! Ben onu bu cehenneme sürüklemek istemiyorum.
-Biz sana "mutlaka, Tozkoparan o" demedik ki , Salih. Seçenek sundu İskender. Başka bir ihtimalle Zeynep'in amcası olduğundan haberleri var.
-Peki, nerden biliyorlar?!
-Salihcim, onlar kuzgun. Kuzgun lar sinsi olurlar.
-İçimize sızdıklarını söylüyorsun yani?
-Ola bilir. Tabi bu da bir ihtimal. Parmağını salladı. Ama... İşte... Zeynep de Tozkoparan ola bilir.
-Fikri, olmamalı. Bu iş zor. O kuzgunlara karşı savaşamaya bilir. Geldiğinden beri ruhsuz gibi. Kaldıramaz... Hem Tozkoparan olursa anne babası hakkında bütün gerçekleri öğrenir. Ve emin ol bunu sen bile bilmek istemezdin. Elini Fikri hocanın omuzuna koydu. Fikri, o benim biricik kardeşimin kızı. Hem de tek. Onun saçlarından bir tel bile eksik olmasını istemem. Bana emanet... Şimdi, emanete ihanet edemem.
Fikri hoca iç çekti.
-Yanılıyorsun. Zeynep çok güçlü bir kız. Bir de akıllı. Geçen gün en zor ödevi sınıfda bir Zeynep, bir de İskender yapmıştı. Anne babası hakkında ne gibi gerçek var bilmem artık. Bilmek de istemem. Çünki özel... Ama Salih, onu kader seçmiş. Seni temin ederim ki Zeynep'in ayağına taş bile değmeyecek. Çünki, o bize emanet. Tek sana değil. Bundan sonra onu ben de, İskender de koruyacak. En iyi şekilde... Dimi İskender?
İskender başını usulca salladı.
-Baba, Zeynepi koruyacağım. Her daim!
Salih hoca kalkıp İskenderi de, Fikri hocanıda kucakladı.
-İyiki varsınız. ❣
Sarılmayı bıraktıktan sonra Salih hoca plan bölgüsü yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantastikBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...