İntikam⚡(part 1)

235 15 9
                                    

Zeynepden.
Artık bir haftadır ki, Taygu kolejinde ders alıyorum. Her şey çok güzel. Hatta muhteşem. Buraya geldiğimden beri ben çok değişdim. Başlarda dediğim gibi yabancılarla ilişki kurmam. Pek bana göre değil o işler. Hem zemane de çok kötü. Etraf hırsız, sapıklarla dolu. Onun için samimi olamam. Napalım, ben de böyleyim işte. Ama MaviAyla çok güzel bir arkadaşlık kurmuştum. Benim hayatda tek bir arkadaşım oldu. Oda Anna.Bir iki manyak tarafından kaçırılıp işkencelere maruz bırakıldı. Annesi Tanya ile yanlız yaşıyordu. Tanya teyze çalıştığı için Annanı yetimhaneye bırakıyordu. Sonrada onu alıp eve götürürdü.

Yine bir salı günü kızını bizim yetimhaneye bırakıp işe gitmişdi. Anna bana sıkıldığını söyleyip dışarı çıkmıştı.. Bir iki saat geçmesine rağmen hayla dönmediğinde kaçırıldığını anlamak zor olmadı. 3  ay boyunca polisler her yeri aramıştılar. Ama bir sonuç yoktu. Bu dosya kapandı derken başka bir yerden çöp konteynerinin içnde ceset olduğu ihbarı gelmişdi. Ceset kötü hale getirilmiş. Ancak kız olduğu hemen anlaşılıyordu. Zaten o cesedde Annaydı. DNA testine göre çok kötü muammele görmüş. En sonunda elektrik verip öldürmüşler. 7 yaşında ölmüşdü qariban. Ben de Anna öldüğünde çok ağlamıştım. Çünki, yetimhanede takıldığım tek kişiydi. Aynı zamanda yakın arkadaşımdı ve de tek...

MaviAyla birlikte olmak beni mutlu ediyor. Bir hafta içinde okçuluk derslerine bile girmiştim. Sonraa MaviAyın odasını da gördüm... Hatta Saniye ana ile MaviAya kek bile yaptım😄. Anlayacağınız çok değiştim.  Her kese -nerdeyse her kese - karşı çooook değiştim. Tabiii bir kişiye tavrım hiç değişmedi... Tahmin etmek zor değil. İskenderle az şekilde alaka kurdum. O da bana sülük gibi yapışmıyordu zaten... Ayh bir de yapışsaydı! Tövbe tövbeee. Düşüncesi bile korkunç ve iğrenç. Ben şimdi aşırı derecede linç yerim, onu az çok biliyorum. İşte , siz de beni anlayın. "Üvey" kelimesinden nefret ederim. Öyle saymamak da mümkün değil- tabi benim için.

Ama onun "kuzen" kelimesini unuturmuyum?? Dediğine pişman edicem. Korkmayın değerli İskenderciyinize çok korkunç şeyler yapmaycam. Zaten ben o kadar da pislik bir kız değilim. Neyse izleyin ve görün. Nihahahaha, niiihahahaha.

Saatime baktım, 07:00. Planı uyguluyalım. 😏. Tabi İskender uyanmadan... Benim keltoş biraz çabuk uyanır. Keltoş, babana koşşş.

Odamdan yavaşça ayrıldım. Bu gün cumartesi. Dolayısıyla okul yok. İskender'in  odasına yanaşıp yavaşça kapıyı açtım. İskender uyumuştu. Sen görürsün sinek!

Komidinin üstünden sürahiyi alıp İskenderin yorganını çektim-yavaşça. Sonra yatağın ortada kalan boş hissesine azıcık su döktüm. Kabul ediyorum, yaptığım şey çok kötü. Fakat cezasını çekmeli. İskender üstüne yatarsa zaten su kıyafetlerine çıkacak.

Sürahiyi yerine koyup hemen odadan çıktım. Odama girip kapıyı kapatdım ve hemen yatağa yatdım. Bakalım bu gün neler olacak? 😏

~~~İskenderin odasında~~~

İskenderden.
Sabah bıdıkın kapımı vurmasıyla uyandım.  Saate baktığımda 08:34 olduğunu gördüm. Neden bu kadar uyudum ki? Genelde 08:00 - 07:30 gibi uyanırım.

-İİİİSKEEEENDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER. KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALK. YA TEMBEL KALKSANA! 

DİYENE bak. Bırakırsak akşama kadar uyur.

Yerimden kalkmak istediğimde altımda ıslaklık hissettim. Nolu'ya ya? Elimi atdığım da... Haayır. Offf.

Zeynepden.
Kalkmazsın tabii. Senin yerinde olsam ben de kalkmam. Yaa acayip akıllıyım. Helal bana. Aklımı öpeyim💋. Muah. Hatta öptüm.

Tozkoparan ZeynepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin