Yanlışlarım varsa 🙏🏼 önceden özür dilerim.💞
Pazartesi günüydü. Saatimin çalmasıyla yerimden fırladım. Lanet olsun ki bu gün pazartesi. Pazartesi demek okul demek. Saat bu vakit de çaldğı için söylenmeye başladım. Anlayamıyorum ki arkadaş... 8 de ders mi olur yaaa?? Sakın yanlış anlamayın beni. Ben okulu seviyoryum. Sadece pazartesi günlerini sevmiyorum. Aslına bakılırsa benim uykum yarım kalırsa çok söylenirim. Hatta ağlarım. Bütün günü de huysuzlanırım. Ve maalesef bu gün de öyle olacaktı...
Kalkıp etrafıma göz gezdirdim. Nehir hala uyuyordu. Tembel şey. Hep ben uyandırırım zaten. Gıcık. Zaten önceden de qıcık olurdum ona. Neyse... Nehiri uyandırmam gerekti, kalktım, gitdim başına dikildim. Şuna bak ya ayı gibi uyumuş.
-Nehir. Kız kalk okula geç kalıyoz.
-...
-Kız Nehiir. Ya oğlum kalksana. Ayı. Kalk.
-...
-Bak benim asabımı bozma valla kötü olur ha.
-...
-Yok bu böyle olmayacak... Tamam, bunu siz istediniz Nehir Hanım.
Yanındakı komidnin üstündeki surahiyi alıp Nehirin kafasına döktüm. Oh olsun... Birden Nehir yatağından sıçradı. Biraz fazlamı sert davranmışdım? Yok canııım.
-Ya kızım , napıyorsun? Delimisin? Manyakmısın sen yaaa?? Sen hiç düzelmiycekmisin. Ha? Hayvanmısın??
Şuan beynim yanıyorkeee.🔥
-Of be Nehir ne çok soru sordun ? Kalk da okula hazırlanalım.
-Teyzeler uyandırırdı işte... ne diye eziyet ediyon bana??
-Belkide seviyorumdur ?? ;-)
Diyip göz kırptım.-************ *****
-Ne dedin sen ? Kız senin saçını yolarım. Doğru konuş benle. Arsız işte nolcak.
Bana dil çıkartdı.-Sen görürsün inek. Sana bunun hesabını sorcam. Pis.
Yine dil çıkartı ve omuz silkti.
- Çok korktum biliyomusun??
- Bana bak seni f...
Tam bu sırada Suzan HANIM içeriye daldı. Nefret ediyorum bu kadından.
-Siz yine mi tarışıyosunuz????dedi kızgın kızgın. Ayyy şuan o kadar korktumki. Kızgınlığına diycem şimdi ben , ama neyse...
Nehir de benim gibi onu sevmiyo.
-Size kalmamış tartışmamız , Suzan HANIM.
-Bana bak bücür. Seni mahv ederim.
-Tabi tabi y...
Bu sırada Nehir elimi tutdu. Boş ver der gibi bir bakış atdı.-Neyse, biz şimdi kalkıp okula gidecez. Çıkarsanız iyi olur.sakin olmaya çalıştığım sesimle.
İrgenerek bakıb gitdi. HassbinAllah...
Ben sanki sana ölüyüm haa.
-Tamam, boş ver onu. Biliyorsun... huylu huyundan geçmez. Aynı senin gibi. söyledi çokbilmiş
-Sen kimin tarfındasın, Nehir?? Hay yani anlamıyorum... iki tarafa da laf atıyorsun.
-Tabiki de senin tarfındanım, Zeynep. Ama Suzan hanım konusunda. bir parmağını salladı.Biliyorsun ki sana qıcık oluyorum;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantasíaBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...