Burhan hocanın dersi nedense bana hep sıkıcı geliyor. Bu adamın dersinde istemsizce uyuyorum. Sınıftaki bazı arkadaşlar da benim gibi. Yani yanlız değilim... İyi.
Yine uykum gelmeye başladı. Tam gözlerimi kapatıp uyuyacaktımki, Asya beni dürtdü. "Ne var" dermişim gibi ona baktığımda bana telefonunu salladı.
-Zeynep cim, sana çok güzel bir uygulamadan bahs edeceğim.
Ne yani? Bu muydu? Dersin ortasında hemde? Te Allahım...
-Asya, dersin ortasındamı?
Asya omzunu silkdi Sen dersin ortasında uyuyunca oluyor ama.
-Ya o ayrı, bu ayrı. Uyku benim için çok önemli.
-İtiraz istemiyorum! Göstereceğim.
-Üff tamam ya. Göster!
Asya sıranın altından uygulamayı çaktırmadan göstermeye başladı.
-Zeynep bebeğim, ne yapıyorsun?
Duygunun beni çağırmasıyla yerimde dona kaldım.
-Zeynep ve Asya, kalkın!!
Asya ile birbirimize baktık. Duygu yüzünden yakalandık!! Off! Neden böyle kişiler var etrafımızda?
-Size kalkın dedim!!!
Tamam hocam, yaa. Ne kızıyın hemen?
Asya ile yavaş-yavaş kalktık. Şuan kalbimin gümbültüsünü Asya duyarsa, şaşırmam.
-Duygu, canım kızım, söyle bakıyım şu gerizekalılar ne yapıyordular?
Beni başkalarıyla karıştırmayın bir zahmet(!)
-Hocacım, şimdi şu gerizekalılar sıranın altında gizlice telefon kullanıyordular. Yalanım varsa söyle Asya bebeğim. Sinir bozucu bir kız bu Duygu!
-Duygu sen işine baksana. Asya ağzını büzdü.
-Onun zaten işi bu diye mırıldandım.
-Efendim?
-Yok bi şey. Bunları söylerken yere bakıyordum.
-Hocam, şu gerizekalı mallara ne cezası vereceksiniz? Derste telefon kullanılması yasakta.
-Evet Duygu bebeğim, Asya birden parladı. Sen geri, ben zekalı. 😏
Uhuuuu bu iyiydi! Fena laf soktu 😉
Her kes bir ağızdan Ooooooooooooooooooo gibi ses çıkartdı.
- Mal sensin !
Kolay gelsin.
Anan baban terbiye versin!
Çok konuşma,
Dayak yersin!OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GİBİ sesler etrafı bürüdüyünde Burhan hocanın sinirli sesi duyuldu.
-YETER! KESİN SESİNİZİ! SİZ İKİNİZ DOĞRU RÜYA HOCANIN YANINA! HEMEN!!Yemin ede bilirim ki, Duygunun yüzünün domatesden farkı yok şuanda.
Her şey bir kenara,... ben disipline gide bilirim. Ama hayır! Benim şahsımı küçültdü her kesin karşısında. Tabiki ben de ona böyle diyecektim. Evet, evet, burda haklı olan bendim. Sıkıntı no. Burhan hoca da bu ayki maaşı çok gelsin diye Duyguya yalaklık yapıyor. Bu yalaklığın kaçıncı seviyesi?!
Her şeyi Rüya hocaya anlatacağım!
Asya bana bakıp başını salladı. İkimiz de doğrudan Rüya hocanın odasına gitdik. Burhan hoca da geldi tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantasyBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...