Makina🚨(part 4)

180 12 10
                                    

Yazardan
-ZEYNEP!!! Tayfun bağırdı.

-Z-Zeynep.... Aman Tanrım!! DÜŞTÜ, ZEYNEP DÜŞTÜ!!!! ARDA bağırdı.

-SAĞOL YA, BİLMİYORDUK. HEY ALLAHIM YA!!!! Sinan az Arda'ya bağırdı.

-YA SİZ NE DİYORSUNUZ? DELİMİSİNİZ? Elif, Asya Zeynep'e doğru koşmaya başlayınca Sinan Arda her şeyi yeni anlamış gibi kendilerine gelip kızların yanına koştu.

Tribünler de çok korksalarda yaklaşmadılar .

Savaş hoca çoktan Zeynep'in yanındaydı.

İskender yerine çivilenmişdi. Haraket edemiyordu. Kalbine aniden acı saplanmışdı.

-İskender yardım et! Zeynepi götürmeliyiz.

İskender kendine gelip Zeynepin yanına koştu. Onu kucağına aldı ve salondan çıktı.

Kasırga yerinden kıpırdamamışdı. Kötülük olsun diye değil. Şok olmuşlardı.

Salon yavaş yavaş boşalmaya
başlayınca Duygu:

-Tayfun da onların peşlerinden gitdi. Biz de gidelim. Dedi

-E hadi zaman kayb etmeyelim.

Ayberk bunları deyip yerinden kalktı. Ece, Duygu, Ayberk  salondan ayrıldılar.

~~~Hastanede~~~
İskenderden
Zeynep'in birden bire yere çakılmasıyla hastaneye gelmiştik. Aslında başı kanamasaydı sadece uyandıracaktık.

Zeynep için çok korkuyorum. Şimdi her şey yoluna girmeye başlarken bir de bu.... Allahım, biz ne zaman olaysız bir gün geçireceğiz? Lütfen bu sınavlardan yüzümüzü ak çıkart Ya Rabbim. Zeynep'in yardımcısı ol, onu bataklıklakdan kurtar, yanlızlığına son ver. Bahtını ise açık eyle. Benden alıp, ona ver. Güçlü et onu. Zalimlerin fitnesinden, şerinden, lanetlerinden savun. Ona çok parlak bir gelecek nasip eyle. Senin kudretin büyüktür. Bu hayatda Senden başkasına muhtaç değilim. Merhametine sığnıyorum. Yardımcı ol Allahım.

-Geldi, doktor geldi.

Asyanın bağırmasıyla irkildim. Başımı kaldırdığımda doktor diğerleriyle bir şey  konuşuyordu. Yanlarına gitdiğimdeyse sadece "geçmiş olsun" dediyini duydum. Gecikmiştim...

-Anne, noldu? Ne dedi doktor?

Annem elini yanağıma koyup okşadı.

-İyiymiş ,oğlum. Başındakı yarayı temizleyip dikmişler. Merak edilecek bir durum yok.

Ohhh...Şükür. Ciddi bir şey yok...

-Peki, göre bilirmiyiz?

-Hayır maalesef. Serum takmışlar. Serum bitince sabaha kadar uyuması için iyne yapacaklarmış. Asya ireli yürüyüp açıkladı. Bayılmasına sebep  aşırı stressmiş ...yada değilmiş. ... Kendileri bile tam anlayamamışlar. Büyük ihtimal stress...

Sterss mi? Gerçekten ne yaşamış ola bilir ki, böyle strese girsin? Çok garip. Hep dertsiz birine benzetmişimdir. Çünki her zaman gülümserdi... Ağladığını sadece bir defa gördüm.

-İskender, Zeynepi strese sokan şey ne ? Elif soruyu bana yöneltdi.

-Bilmiyorum...Neden bu kadar üzülsün?? Bilmiyorum inanki hiç bir şey bilmiyorum sinirlenmişdim. Niye bilmiyordum? Kuzenim değilmiydi? Bilmem gerekmezmi? Gerekir...ama ben odunluk edip onunla hiç ilgilenemedim.

Tozkoparan ZeynepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin