Olaylar nasıl bu hale gelmişdi anlamadım. Bir anda oldu her şey. İskender in bana bu denli davranışı kalbimi çok kırmışdı. Alında haksız da değil. Ben ona umursamaz tavırlar sergiliyorum. Çünki o benim için yabancı! Belki de çok üstüne gidiyorum... belki de ben onu çok sıkıyorum. Bir tarafım "hak ediyor" derken, diğer tarafım "hak etmiyor" söylüyor. Bilmem hangisine güveneyim?
-tık tık tık
Kapının çalınmasıyla yüzümdeki ıslaklığı elimin tersi ile kuruladım.
-Canım, gele bilirmiyim?
-t-tabi amca... Gele bilirsin.
Amcam kapıyı açıb içeriye girdi. Ve konuşmaya başladı.
-İskender gitmiş, sen hayla burda oturuyorsun. Geç kalacaksın.
İskender... bana kızıp önden gitmiş... Elimi telefonuma atıb saate baktım. Oha saat 07:43. Ben çok geç kalmışım... Hiç bir şey de yiyemedim... Gerçi olanlardan sonra iştahım kaçmışdı... Aslında o kadar büyütülecek bir şey yok. Ama ne yapayım... Çok alınganım... Hem bana bağırmış gibi yaptı. Lanet olsun!
-Ş-şey ben unutmuşum. Özür dilerim...
-Tamam. Özür dilemene gerek yok. Oldu bitdi. Gözlerini kısarak bana baktı. Sen iyimisin? Gözün kızarmış.
-İyiyim. Sadece dün geç yatdım da...
-tamam, öyle olsun. Ama bir daha geç yatmak yok. Oldumu gülüm?
Gülümseyerek kafamı onaylarcasına salladım.
-Hadi, artık okula git. Biz arkadan geleceğiz.
~~~Yolda~~~
Offf şimdi yolu nasıl bulucam? Bu çok kötü oldu. İskender den de trip yedim, iyimi?
-Zeynep, selam. Diyen sesle irkildim. Arkamı döndüğümde bir adet Sinan gördüm. Korkutmadım dimi??-Yo, hayır. Ben öylesine dalmışım... Zorla gülümseyerek. Bu arada Selam.
-İskender nerede?
Alt dudağımı dişledim. Ne diyecektim şimdi?
-Şeyy
-Ney?
-Eeeee oooo önden... ggitdi.
-Allah, Allah neden ki?
-Şey bilmem? Tartışdığımı demeyecektim. Bu doğru değıl.
-Neyse... Birlikte gideli mi?
-Oluuur.Yess . Sonunda okula gide
bilicem. 😄😆Sİnanla birlikte sohbet ede ede okula vardık.
-Offf geç kaldık.
-Umarım öğretmen bizi içeri...alır
yoksa halimiz fena. Zaten yarıyıl sınavlarına da az kaldı.(Türklerde nasıl bilmem. Azerbaycanın Eğitim sisteminde ders yılının yarısında sınav verilir. Bu sınav ders yılının sonunda da verilir. Böylece öğrenciler ,mesela 8ci sınıfsanız, ve eğer sınav sonuçlarının sonu iyidir se 9cu sınıfa geçıiş yapmış oluyor. Ayrıca biz 8ci sınıfda lgs sınavı yapmıyoruz. Lgs ye benzer bir sinavı biz 9cu sınıfda yapıyoruz. Ben Taygu kolejindeki eğitimi Azerbaycan'daki Eğitim gibi yapdım)-Umarım... Neyse hadi gidek. Daha fazla geç kalmayalım.
Başımı salladım ve Sinanla birlikte koşmaya başladık. Sınıf kapısına geldiğimizde durduk. Nefessiz kalmıştık. Derin nefesler ala ala kapıyı tıklatdım. "Gir" Komutunu duyar duymaz sınıfa girdik. Savaş hocanın dersi ydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantasíaBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...