İskenderden.
O kadar kötüyüm ki... Kendi sorunlarımla bile ilgilenmez oldum. Aslında başımda çok belalar var. Mesela bunlardan biri kendi zamanıma dönememe belası. Nasıl oldu bilmiyorum ama dönmüşdüm. Bir anda ses gelen tarafa koşmuştuk. Orada bir ışık saçan tünel olduğunu fark edince artık her şey çok geçti. Kendi zamanımdan 2021 e yeniden dönmüşdüm. Şimdi Fikri ağam makineyi tamir etmeye çalışıyor. Zihgirimden de çok şükür ağaç şekli silinmemişdi... Tabi bir belam daha var. Ama bu bela diğerlerinden çok farklı. Bela değil, "tatlı bela" dersem daha doğru olur. Ve şuanda da o bela karşımda mışıl-mışıl uyuyordu... Neden beni hiç sevmiyor? Ben ona ne yapmıştım ki? Tamam, kabul. O gün çok üstüne gitmiştim. Ama sebebi bu olamazdı dimi?... Benim kuzenim uyuduğun da tam bir uyuyan güzeldi. Şimdi uyanık olsaydı "Offfffff, neden ben hastaneden çıkmıyorum ki?????? ..... Offf çok sıkıldım..... Offf, sen neden yanımdasın ki?? Anlamıyorum. Ben bebek değilim!!!!!.... Puffff...... Sen gıcıksın, ....... Öffff..... Ne zaman çıkacam...... Iğğğğğh bığtıııııııığ.. Bunaldıııııııığ...... Duvarlar üstüme geliyorğğğ. İMDAT!. "
Her haliyle çok seviyorum kuzenimi❣
~~~Dün . Kantinde. ~~~
Elif: Nerede kaldın Asya?
Asya: Elimi-yüzümü yıkıyordum. Bir tane de tik yok videosu çektim. Bakmak istermisin?
Elif:Olur.
Asya yine yaptı yapacağını. Bu kızları anlamak zor!
(Asya elifin yanına oturdu. Videonu gösterirken masaya göz gezdirdi. Hemen de kaşlarını çatdı)
-Zeynep nerede?
Asya dediğinde Zeynep aklıma geldi. 6-7 dakikadır ortalarda yok...
-İşim var dedi gitdi. Dİye omuz silktİ Arda.
Reklamlar..... / Sizi çok seven bne.😄
(\__/)
( ° ° )
( <I love you❤
Reklamlar bitdi...
-Allah Allah, nereye gitdi ki ? Dedi düşünceli sesiyle Asya.
-ARKADAŞLAR DERSİN BAŞLAMASINA 2 DAKİKA VAR. SİNAN şaşkınlık gibi bir mimik yapıb bağırdı.
-Of be knk kar değiliz bağırma. İsyan ederk Arda kulaklarını tutdu.
-Ve Zeynep hayla ortalarda yok. Çok endişeliyim acaba bir şey mi olmuştu?
- Belki kendisi gelir. Hadi artık sınıfa geçelim. Selim hocanın dersi.
Belki... Hepimiz masadan kalkıp sınıfa doğru yürüdük. Asya etrafına bakınarak konuştu.-Arkadaşlar, fark ettiniz mi? Kasırga 2 gündür bize bulaşmıyorlar. Bulaşmak ne kelime, yanımızdan bile geçmiyorlar.Sizcede bu biraz qarip değilmi?? Asya kaşlarını çatarak sordu. Aslında haklı. Ne acep? (Azerbaycandakı Nə əcəb sözündən götürmüşəm.)
Arda yüzüne kocaman bir gülüş yapıştırdı. Gurur verici sesi ile konuştu. Tabi biraz da göğüs kabartdı.
-Helal olsun benim Zeyno bacıma. Heheyt. Nasılda gününü gösterdi çakallara. Yada karagalaramı deseydim?elini çenesine koyup düşünür gibi yaptı. Ama yok kargalar zeki oluyorlar. Yok yok bu olmadı. Şimdi olsa diyecektim ki "Kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar. " Bence müthiş bir cümle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan Zeynep
FantasiaBurada olaylar biraz farklı... Zeynep 5 yaşında yetimhaneye veriliyor. 14 yaşında Salih amcasının yanına geliyor. Hadiseler de bu noktadan başlangıç alıyo. O çok değişik olaylarla karşılaşıyo... Ama her zaman ona yardımcı olan bir kesler olacak pek...