sabahtan beri uzandığım kucakta mayışmıştım. esneyip gerinirken yeonjun ellerini açılan karnıma getirip oraya vurmuştu.
"ya salak." diye bağırırken iki büklüm olmuştum. boynumu öpüp hızla geriye çekildi.
"tüm gün yatıyoruz. sınavlar başladı başlayacak." dedim yeonjun'un kucağında doğrulurken.
"çalışırız güzelim." dedi yeonjun yanağımı öperek.
"lütfen bir arada çalışmayalım. genelde çalışamıyoruz zaten." dedim. bir araya gelince dersten çok ilgimizi çeken çok şey vardı.
"hallederiz onları. annemler geliyormuş." dedi yüzü asılarak.
"şu seni uzaktan kuzeninle evlendirmeye çalışan ailen değil mi?" deyip kahkaha atmıştım.
"aynen öyle. annem sana bir sürprizim var hazır ol dedi."
"kesin yanında kızı getiriyor varya." dedim yeonjun'a sarılırken. "beni bırakıp kıza gidersen ısırırım seni." dedim boynunu ısırarak.
"bak böyle ısırıyorsun sonra taehyun benimle dalga geçiyor. morartacaksan bunun başka yolları da var." deyip göz kırptı. "hem kızlarla ilgilenmiyorum."
"aynen, sua eski sevgilin o yüzden." sua'yı gerçekten sevmiyordum.
"onu karıştırma bay choi. hem öpmedin beni bugün." dedi dudaklarını uzatarak.
"öpmeyeceğim seni. annenler hangi gün geliyor?" diye sordum.
"bugün veya yarın." dedi omuz silkerek. "öpeyim nolur?"
"iyi öp bari."
ensemden tutup dudaklarımızı birleştirirken karnım yine çalkalanmaya başlamıştı. hele birde belimi okşaması.
bütün bunlar çok güzeldi. ama hala aklıma takılan bir şey vardı. yeonjun'un şimdi zamanı değil sonra öğrenirsin dediği şey neydi? benden bir şey sakladığı bunuda uzun süredir yaptığı belliydi.
öpüşürken düşündüğüm konular muazzamdı gerçekten.
yeonjun ıslak bir sesle dudaklarını benden ayırıp bir bebek gibi göğsüme uzanmıştı. "saçımla oyna."
ellerimi onun saçlarına yerleştirip karıştırdım.
"bu arada yeonjun, yarışmaya katılıyorsun değil mi?" diye sordum göğsümde yatan bebeğe.
"bilmem. çok katılasım gelmiyor artık. yeterince iyi değil gibi hissediyorum." demişti alt dudağını büzerek. başına bir öpücük kondurdum.
"saçmalama, sen mükemmel dans ediyorsun. katıl işte." dedim.
"ama çok az kaldı. ve bildiğim her şeyi unuttum. üstelik sınavlarda geldi." dedi yeonjun. girmek istiyordu ama yapamayacağından korkuyordu.
"şöyle yapalım, ben seni ders çalıştırırım. yine yapamayacak olursanda kopya çekersin benden. kopyalaşmayı en iyi biz yaparız." deyip göz kırptım. "dansa gelirseek, sen mükemmel choi yeonjun'sun. elbette ki başarırsın. o şarkıyı yapmak istiyorsan başka şarkı yapabilirsin." dedim saçlarını okşarken.
"seni çok seviyorum off." dedi yeonjun dudaklarımı öperek. "özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim."
"hey, özür dilemene gerek yok." dedim bu sefer ben onu öperek.
"benim yanımda olduğun için teşekkür ederim soobin." dedi.
"ben hep senin yanında olacağım yeonjun. ne olursa olsun."
"seni seviyorum tavşancık."
"sensin tavşan. hemm bende seni seviyorum sanırım. azıcık."
azıcık 😼😼
fav bolumume son 2 bolum kaldi aaaa
isiririm seni huekamm