22•ketçap•

843 105 45
                                    

yeonjun'un evine gitmek çokta iyi bir fikir değildi galiba. bugün onunla beraber stüdyoya gitmiş onun dans etmesini izlemiştim. yorgun olsada bana vakit ayırmayı seviyordu. sinemaya gidecektik akşam. ama ilk önce yeonjun'un duş alması gerekiyordu. aslında kendi evime gitmek istemiştim ama yeonjun zorla evine getirmişti beni.

onun duş almasını beklerken salonda oturuyordum. keşke oturmasaydım ama oturmuştum bir sefer. aisha bana mahçup bakışlar atarken yeonjun'un annesi umji dik dik bakıyordu.

"ee soobinciğim, var mı sevgilin falan?" diye sordu umji teyze. oğlunla öpüşüyoruz demek istesemde sadece kafamı iki yana sallamıştım.

"sanada bulalım bir kız. ne dersin?"

"sağol umji teyzeciğim ama bildiğin gibi kızlar ilgimi çekmiyor." dedim.

"ah, ahh... bilmez olur muyum soobin oğlum. senin yüzünden oğluşumun da kafası karıştı." demişti dizine vururken. bense sadece gülümseyip kollarımı önümde birleştirmiştim. "neyseki aisha'm düzeltecek." aisha tekrar bana mahçupça baktı.

"anne, yine neyden bahsediyorsun?" dedi yeonjun saçını kurularken. direkt benim yanıma oturmuştu. "saçlarımı kurulasana beceremedim." demişti havluyu bana verirken.

"aisha kızım kalkta kurula yeonjun'un saçlarını." demişti annesi.

"aisha yerine otur. karışma anne." dedi yeonjun. "soobin, kurular mısın?" dudaklarımı birbirine bastırıp saçlarını kurulamaya başlamıştım.

"ay yeonjun, sende bir garipsin." dedi annesi geriye yaslanırken. "geldik geleli yanımızda doğru düzgün oturmuyorsun bile anneciğim. üzülüyorum."

"sizle bir kere oturmaya çalıştım ve sen zorla aisha ve beni konuşturmaya çalıştın anne. üstelik kızda rahatsız oluyor. istemiyorum anladın mı?" dedi yeonjun. elimi omzuna inidirip orayı okşadım sakinleşmesi için.

"aisha, rahatsız oluyor musun?" diye sordu umji teyze. aisha iki büklüm oldu yine. "umji teyzeciğim, yapmasan mı?"

"ama siz birbirinizi çok iyi tanırsınız. çocukluktan beri." dedi annesi.

"hayır anne tanımıyoruz. aisha sadece 20 yıllık karşı komşunun kızı ve uzaktan kuzenim. üstelik ben başkasını seviyorum. konuştuk seninle bunu." dedi yeonjun. "herneyse biz çıkıyoruz. sinemaya gideceğiz." benide elimden tutup ayağa kaldırdı.

"aisha da gelsin sizinle." dedi umji teyze hemencecik.

"eğer kendisi de gelmek istiyorsa arkadaşça sinemaya gidebiliriz." dedi yeonjun beni odasına çekerken.

"yeonjun, çok tepki verdin." dedim aynanın önündeki çocuğa arkadan sarılarak.

"tahammül edemiyorum gerçekten. aisha'da birini seviyor zaten. onu da rahatsız ediyor." demişti yeonjun bana dönüp kollarını bana dolarken.

"sinirlenmiş mi benim sevgilim. öpeyim mi sakinleşirsin." dedim yanaklarını sıkarak.

"beni bebekleme soobin." deyip dudaklarıma yapışmıştı yeonjun. sendeleyip geriye giderken ikimizde yatağa düşmüştük. birbirimizden ayrılıp kahkaha atarken odaya aisha girmişti.

"şey, bende sizinle gelebilir miyim?" demişti çekingence.

"tabiki gel." dedim ona gülümseyerek. iyi bir kızdı.

$

"ya yeonjun, madem izledin filmi, niye spoiler veriyorsun?" deyip koluna vurdum bi tane. salaktı gerçekten.

"tamam kızma bana. bebek."

"sensin o. kedi kafalı."

"lolipop."

"ördek."

"tavşan."

"domuz."

"ne dedin sen bana?"

"domuz dedim sağar mısın?"

"bu domuz sana hamburger almayı düşünüyordu ama." dedi yeonjun dudağını büzerek.

"yapma şunu milletin ortasında." deyip dudağına minnikçe vurmuştum. "hem bence hala bana hamburger alabilir o domuz."

"çok mu acıktın sen?"

kafamı salladım hızlı hızlı. "aisha acıktın mı?"

"çok değil oppa." demişti aisha.

"olsun yiyelim yinede." dedim gülümseyerek. yeonjun sıraya girerken bir aisha ile boş bir yere oturmuştuk.

"çok yakışıyorsunuz." dedi aisha oturduktan sonra.

"ah, teşekkür ederiz." dedim afallayarak.

"özür dilerim." dedi ardından.

"neden?"

"umji teyze yüzünden aranıza girmiş gibi oldum." dedi mahçupça.

"saçmalama aisha." dedim sırtını sıvazlayarak.

"yemekler geldi." demişti yeonjun önümüze üç tane tepsi bırakırken. "soobin sana double king chicken ve peynirli şeyden aldım ha birde soğuk çay."

"yuh, ezberlemişsin." dedim patatesten ağzıma atarken.

"heralde ezberledim." deyip bana göz kırpmıştı. aisha çoktan yemeğini yerken biz birbirimizle uğraşıyorduk.

"aç ağzını yeonjun. uçak geliyo." deyip patates fırlattım ağzına.

"yaa, pislik yapma soobin."

"patatesim bitti, patates ver bana." dedim ağzımı açarak. patatesi ketçapa batırıp ağzıma verirken bilerek dudağımın kenarına bulaştırmıştı.

"hayır yeonjun, seninle ketçap silme şeyinden yapmayacağım." dedim dudağımı silip.

"gerçekten çok tatlı bir çiftsiniz." dedi aisha.

"eminim sizde yiren ile öyle olursunuz." demişti yeonjun. aisha bilmem der gibi omzunu silkti.

"o ketçap olayı yapılacak efendim. eve gidince gösteririm ben sana."









LAN COOK TATLI OLDU BUNLAR

AAAA OBUR BÖLÜM FAV

massallah aishamm

him and i•yeonbin•✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin