3. Bölüm

393 40 3
                                    

Zhan Lu'nun odasının kapısını tıklayıp içeriye girdi. Lu masasına oturmuş bir kaç parçayı birleştirmek için dikiyordu. Lu başını kaldırıp kimin geldiğine baktı.

Lu, "Erken gelmişsin sorun mu var?" dedi.

Zhan, "Bugün toplantıya katılacağım." dedi.

Lu elindeki iğneye başka bir ip koyarak.

Lu, "Hangi dağda kurt öldü?" dedi.

Zhan, "A-Xu gitmen gerekitğini kimin ney yaptığını öğrenmemi söyledi." dedi.

Lu, "Xu kim? Köydeki içki dükkanında çalışan kişi mi?" dedi.

Zhan, "Evet. Düşmanımı dostumu bilmem için gitmek istedim. A-Ziyi de kıyafet için buraya gönderdi." dedi.

Lu, "Askıda bir kaç parça var bak bakalım beğenecek misin." dedi.

Zhan, "Hatları siyah ana rengi kırmızı olan var mı? Cheng'de gördüm ama izin vermedi." dedi ve kıyafetlere bakmak için askıya yöneldi.

Lu, "Neden izin vermedi?" dedi.

Zhan kıyafetlere askıdan çıkarıp bakarken.

Zhan, "Toplantıya gelme dedi. Ben de gelmek için zorladım daha sonra kızmaya başladı." dedi.

Lu, "Neden toplantıya gelmene kızsın ki sevinmesi lazım değil mi?" dedi.

Zhan, "Ben de öyle düşündüm ama Bulut Sektine gideceklerini söyleyip gelmemem gerektiğini, sorun olacak gibi şeyler geveledi. Ben de Bulut Sektine hiç gitmediğim-" dedi.

Lu, "Bulut Sekti mi?" dedi.

Lu düşüncelerini içine attı. Eğer söylerse Zhan'ın üzüleceğini düşündü. Elindeki parça ve iğneyi bir kenara bırakıp Zhan'ın yanına gitti.

Zhan, "Evet Bulut Sekti benim hakkımdaki düşüncelerini bilmiyorum. Şuana kadar sektlerin arasına girmedim ne sorunum olabilir ki?" dedi.

Lu, "En sağda ana rengi kırmızı ve hatları siyah bir kıyafet var A-Bin'e göre dikmiştim sana uyar. Onu giy. Ayrıca Bambi'yi belinde değil yelpaze olarak götür. Sen hazırlan senin için A-Ziyi'den bir şey alıp geleceğim." dedi ve odadan çıktı.

Lu Ziyi'nin kapısına gelince adımlarını hızlandırdı. Ve odaya girdi.

Lu, "A-Ziyi neler oluyor?" dedi.

Cheng, "Her şeyi dün anlaştığımız gibi baktık. Köylüleri hatırlıyordu. Ancak Bulut Sektine dair bir şey hatırlamıyor." dedi.

Bin, "A-Ziyi'nin diyecek şeyleri var onu dinle." dedi.

Ziyi, "Tahminlerime göre acı veren kişiyi, olayları, yerleri ve onun hakkında konuştuğu şeyleri unutmuş." dedi.

Bin, "Çözümünü bilmiyoruz." dedi.

Cheng, "Bu yüzden bizimle gelemez. Ama A-Zhan'a söz geçirilmiyor." dedi.

Lu, "Sizinle gelsin." dedi.

Bin, "Ama A-Lu eğer-" dedi.

Lu elini kaldırarak Bin'in konuşmasını durdurdu.

Lu, "Eğer sizinle gelip onu görürse bırakın görsün. Eğer Zhan hâlen ona aşık gözüyle bakarsa bizimle oyun oynuyordur. Ama ona boş gözlerle yabancı gibi bakarsa gerçekten unutmuştur. Gözler yalan söylemez." dedi.

Cheng, "Biz nereden anlayacağız bunu?" dedi.

Lu, "Siz değil ben anlayacağım. Ustaya A-Ziyi ve benim de geleceğimizi söyleyeceğim." dedi.

Bambi (YiZhan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin