Haikuan sorusunu çok geciktirmeden yanıtladı.
Haikuan, "Bulut Ustası'nın farkına varmasını istedik. Çünkü Yibo senin için canını verebilir. Bunu Bulut Ustası'nın da öğrenmesini istedik. Böylelikle kendine geldi ancak çok geçti, bu pişmanlıkla onu yaşatmış olacağız." dedi.
Yang, "Ve bir daha kimsenin hayatına karışmamış olacak. Ve Yibo'yu Bulut Sektinden sorunsuzca çıkarmış olacağız." dedi.
Zhan derin nefes alıp verdi. Bu sefer gerçekten rahatlamıştı.
Ziyi, "Hâlen gezgin olmak istiyor musun A-Zhan?" dedi.
Zhan Yibo'ya baktı. Yibo başı ile onaylayarak.
Yibo, "Olacağız." dedi.
Lu, "Ama bir sorun var." dedi.
Zhan ve Yibo, "Ne sorunu?" dedi.
Bin, "İkinizde gezgin olduğunuzda bilinen isimlerinizi kullanmayacaksınız." dedi.
Yang, "İsimleriniz ünlü olduğunuzda sorun yaratacaktır. Çünkü Bulut Ustası o zaman A-Yibo'nun ölmediğini anlar." dedi.
Bowen, "Sadece A-Yibo'nun ismini değişirsek bu sefer Bulut Ustası A-Zhan'ın sevgisinin geçici olduğunu ve yeni birini bulduğunu sanacak. Bu yüzden ikinizde yeni bir isim bulmalısınız." dedi.
Ziyi, "İsimlerinizi biz yayacağız. Ve köyde yaşayan Xu da bunu yayacak." dedi.
Haikuan, "Sektler arasında da biz yayacağız." dedi.
Zhan gülümsedi.
Yibo, "Bize de insanları korumak kalıyor." dedi.
Bowen, "İsimlerinizi ben koymalıyım. Tüm plan benim sayemde oldu." dedi.
Zhan güldü.
Zhan, "Söyle bakalım." dedi.
Bowen, "Xiao Zhan, Lan Ying ve Wang Yibo ise, Lan Zhan olacak. Evli bir gezgin olacaksınız." dedi.
Zhan, "Güzel isimler kabul." dedi.
Yibo da başı ile Bowen'a onay verdi.
______
Yıllar boyunca Lan Ying ve Lan Zhan birlikte hakkı hukuku gözterek gerektiğinde insanları korudu gerektiğinde ise insanları cezalandırdı.
Bir gün Zhan Yibo'ya bakarak konuştu.
Zhan, "Seni aşk şiirlerindeki, romantik 700 sayfalık aşk kitabındaki gibi sevmiyorum ben. Çünkü seni anlatacak kelime lügatımda yok. Ben sadece seviyorum seni. Sevgi sende nasıl bir kavramsa öyle düşün beni. Fakat olur da gerçekten nasıl sevdiğimi öğrenmek istersen gözlerimin derinkliklerinde olan ve oradaki denizin yüzeyine düşen yıldızlara bakman yeterli." dedi.
Ve Yibo ekledi.
Yibo, "Derinlerde kaybolmak ve hatta boğulmak istediğim tek denizin gözlerin olduğunu bilmeni isterim. Sadece senin denizinin yıldızı olmak istiyorum." dedi.
Birlikte vagonların lokomotifi, denizin yıldızı, toprağın yağmuru, insanın insanı tamamladığı gibi benzetmeler yapıyorlardı. Ancak onları tanımlayacak bir kelime yoktu.
Onlar aynı kitabın en baş ve en son yüzleri gibiydiler. Sonsuza dek beraber ama hiç bir zaman birbirlerine kavuşamayan. Birbirleri için ortadaki kağıtları birer birer yırttılar. Şimdi beraberler.
Onlar bu dünyanın dışındalar, onlar bambaşkalar, bir şeylere benzetilemeyecek kadar güzeller.
Onları sadece ölüm ayıracaktı. Belki de edebi hayatlarında beraber olmaya devam edeceklerdi. Kim bilir..
SON TEŞEKKÜR EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambi (YiZhan)
Fanfiction"Bambi; Yağmur her iki kırmızıyı da ıslatır." Zhan Yibo'ya dair her şeyi kalbinin en derin yerlerine gömüp üstüne toprak atmıştı. Yibo ise yaptığı hatadan dolayı onun yüzüne bakamıyordu. Ama bilmiyordu ki Zhan olan bitenin hepsini unutmuştu. Ve bir...