16. Bölüm

278 26 2
                                    

Yazardan Not : Üstteki şarkıyı dinleyerek okuyun lütfen.

_____________

Ancak Yibo kendini öne koyarak sağ tarafından kalbin çevresine doğru bir darbe yedi.

Yibo darbe yediği an Bulut Ustası kılıcını çekti.

Yibo Zhan'ın üstüne kanlar içinde düşmüştü.

Zhan kollarında Yibo'yu tutuyordu.

Her şey bir anda gerçekleşmişti. Zhan ne olduğunun farkına bile varamadı.

Anında elini Yibo'nun kalbini bastırdı. Ağlıyordu Zhan.

Bulut Ustası Yibo'ya dokunacakken Zhan ağladığı anda kızaran gözleri deliye dönmüş bir şekilde Bulut Ustasına baktı.

Bulut Ustası Zhan'ın gözlerini gördüğünde elini çekti.

Sırf kendisini dinlemedikleri için birbirlerini seven insanları ayırmak için elinden geleni yapıyordu. Utanmazca. Yüzsüzce.

Yibo Zhan'ın yüzüne elini koydu.

Zhan herkesin kanını görmek isterdi ancak Yibo'nun değil kanamasını gözyaşını bile görmek istemiyordu.

Zhan, "Niye önüme atladın? Ne yapmaya çalışıyorsun? Yanına çekebilirdin beni... itebilirdin. Neden? Niye her defasında mutluyken böyle yapıyorsun Yibo?" dedi, nefesi ağlamaktan kesiliyor, gözyaşları dinmiyordu.

Yibo, "Özür dilerim.. Zhan.." dedi.

Yibo konuşmakta zorlanıyordu.

Elleri Zhan'ın yüzünü okşamak istiyordu ancak yapamıyordu.

Kılıç yediği için değil, Zhan'ı ağlattığı için ağrıyordu kalbi.. Parçalanmış kalbi.

Yibo, "Zhan güzelim.." dedi.

Zhan, "Konuşma! Konuştukça daha çok.. kan akıyor.." dedi.

O sırada düğün yeri savaş alanına dönmüştü.

Kırmızı kanlar kırmızı güllerin üstüne düşüyordu.

Herkes Yibo ve Zhan'dan uzaklaşmıştı.

Zhan, "Denizime yıldız olacağına söz verdin!.. Wang Yibo!" dedi.

Gözlerindeki yaşlar durmadan akıyordu. Denizin aşk suyuna ihtiyacı vardı hüzün suyuna gerek yoktu.

Yibo, "Derinlerde kaybolmak ve boğulmak istediğim... tek deniz senin... gözlerindi. Tanrı buna razıyken... bencil insanlar... gözlerindeki... denizde boğulamama izin vermedi.." dedi.

Zhan etrafına baktı Ziyi'yi arıyordu Yibo'yu kurtarması için. Bir umut bir şeyler diliyordu.

O sırada Bulut Ustası kılıcını sapladığı sadece aşkı için direten buna izin vermediği için onu kendi elleriyle öldürecek dereceye gelip onu sevdiğinin kollarına bıraktığı Yibo'ya bakıyordu.

Yağmur başlamıştı. Sanki Zhan'ın gözyaşlarını örtmek istiyordu Tanrı. Düşmanlarından gizlemek istiyordu, korumak istiyordu. Yibo'yu alacağı için karşılığı buydu Tanrı'nın.

Etrafındaki kanlara bakıyordu Zhan.

Yağmur; her iki kırmızıyı da ıslatıyordu.

Zhan babasının Bambi kılıcına yazdığı sözü anlamıştı. Hiç anlamak istemiyordu. Düşüncelerine gelmesini istemiyordu. Böyle analmaktansa hiç anlamamak daha iyiydi.

Yağmur; neşe olan kırmızıyı da, hüzün olan kırmızıyı da ıslatıyodu.

Yani kırmızı rengine bir isim vermek anlamsızdı.

Zhan üstüne gelen sevdiğinin kanını durduramıyordu. Ne kadar kan gelirse o kadar ağlıyordu. Ağlıyınca geçecekmiş gibi görüyordu.

Yibo da o sevdiğinin kollarında son nefeslerini verirken aptalca gülüyordu.

O sevdiğinin kollarında olmayı isterdi hep. Gülümsüyordu aptalca. Gülümsüyordu çünkü sevdiğinin kollarındaydı.

Yibo kan kaybediyordu ama Yibo bundan bihaberdi.

Zhan Yibo'nun gözlerine bakıyordu. Zhan biliyordu kalbe gelen kılıç darbesini kimse iyleştiremezdi. İyleşmezdi. Buna rağmen diretiyordu. Kanı durdurmak için eliyle bastırıyordu. Ama durmuyordu.

Gücünü Yibo'nun bileğine aktarmaya başladı. Ancak kanlar durmadığı sürece güç vermek çok işe yarayacağını düşünmüyordu. Daha doğrusu işe yarar mı bilmiyordu.

Yibo gülüyordu. Kendisini kurtarmaya çalışan sevdiğine bakarak gülüyordu.

Yibo, "Diretme.. güzelim... Başka yer varsa.. orada tekrar görüşürüz belki... Öyle olmasa da.. seni tanımak.. benim.. cennetimdi zaten." dedi.

Zhan, "Bu kadar yol gelmişken kıyıdan dönemezsin. Yibo yalvarırım. Yalvarıyorum sana, yıldızların denizimde yüzmeden gitmesin. Ne olur Yibo? Ha olur mu? Lütfen Yibo." dedi.

Yibo eli güçsüzleşince düşüyordu ancak Yibo tekrardan Zhan'ın beyaz teninde dokunuyordu elleriyle.

Yibo, "Korkma... Tekrar buluşacağız... Tekrar seni seveceğim... Tekrar evleneceğiz... Bir dahaki sefere sana böyle davranmayacağım. Biraz daha bekle... Yağmurda durma.. hasta olursun. Seni.. seviyorum.. Wang Zhan." dedi.

Yibo elini sevdiğinin yüzünden çekti.

Zhan elin düştüğünü görünce tanrı onun ruhunu aldığını düşündü.

Uyuyan beden kendini bıraktığı için ağırlaşmıştı.

Bambi (YiZhan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin