Gerçekti. Rüya değildi.
Zhan eninde sonunda ayaklarına hükmünü vererek ona koştu.
Bunca zamandır beklediği lokomotifini raylara koymuştu. Artık onu kimse tutmazdı.
Kendini tanrı sana insanlar bile.
Zhan tüm özlemini bir sarılmayla bitebileceğini düşünüyordu. Ömür boyu sarılsa sıkılmazdı.
Zhan kollarını Yibo'ya sarmış, Yibo da aynı şekilde kollarını ona sarmıştı.
Ne kadar da özlemişlerdi birbirlerini.
Yer gök onların mutluluğunu yayıyordu etrafa.
Yibo, "Gittiğimi düşünmüşsündür. Tabutta olduğumu, toprağın altına girdiğimi. Korkma burdayım, yanında." dedi.
Zhan daha sıkı sarıldı. Sanki tekrar gidecemiş gibi hissediyordu.
Zhan'ın göz yaşları Yibo'nun kıyafetini ıslatıyor ama Yibo bundan hiç rahatsız olmuyordu.
Zhan başını kaldırıp Yibo'ya baktı. Yibo masum bir kediye bakıyormuş gibi ona bakıyordu. Gözlerinde şefkat, özlem, hüzün ve mutluluk birbirine karışmıştı.
Yibo Zhan'ın yanaklarına düşen göz damlalarını sildi.
Cheng arkadan burada olduklarını belirtmek için boğazını temizledi.
Cheng, "Diğerleri dışarda bizi bekliyorlar. Oraya gidelim. Yine konuşursunuz." dedi.
Yibo Cheng'e baktı. Yüzündeki tebessüm ona bakınca gitti.
Başkasına bakınca giden tebessümü Zhan'a bakınca geri geliyordu.
______________
Bir çimenlikte oturmuş olan Yang, Haikuan ve Bowen diğerlerinin gelişiyle ayaklandılar.
Zhan Yibo'nun yanında kocaman tebessümü ile onlara doğru yürüdü.
Arkadan da Ziyi, Lu, Bin ve Cheng geliyordu.
Birlikte çimenliklere oturdular.
Yang, "Geçmiş olsun A-Yibo. Özlettin kendini." dedi.
Haikuan, "Planımız iyi işledi. İyi zamanlamaydı." dedi.
Zhan, "Ne planı?" dedi.
Bin, "Küçük planlar işte." dedi.
Zhan'ın yüz ifadesi değişmişti. Onların konuşmasını bekledi. Açıklama bekliyordu.
Yibo o gece ölmüştü şuan buraya nasıl gelebildi? Nasıl bir plandı bu?
Ziyi, "Önce sakinliğini koru. Sadece bir oyun oynadık ve başardık." dedi.
Lu, "Sadece siz ikiniz içindi." dedi.
Ve anlatmaya başladılar.
Yang, "Düğünden önce Bulut Sektinden bir öğrenciyi casus olarak tutmuştuk. Ve o öğrenci düğünden bir kaç saat önce bize Bulut Ustasının bir şeyler hazırladığını ve düğünü basabileceğiyle ilgili bilgi verdi." dedi.
Bowen, "Biz böyle bir şeyi zaten bekliyorduk." dedi.
Yang, "O öğrencinin dediğini en başta Yibo olmak üzere Haikuan, Bowen, Ziyi, Lu, Bin, Cheng'e anlattım. Aynı zamanda o öğrenci Bulut Ustasının tüm planını anlattı. Herhangi birini öldürmeyecekti Bulut Ustası. Sadece sana (Zhan'a) zarar verecekti. Sana zarar vermesinin sebebi Yibo'nun senden ayrılması olacaktı. Amaç korku salmaktı." dedi.
Bowen, "Biz de Yibo'nun öne atlamasını ve asıl korkuyu Yibo'nun vermesini istedik. Ve işe yaradı." dedi.
Yang, "Ve Yibo'yu senin kucağındayken nabızını kontrol ettim. O zaman yaşıyordu ancak sen bana vermedin. Tabiki panikledim ancak sonradan kucağından alıp Ziyi ve Lu'nun yanına götürdüm. Ziyi ve Lu onu kurtaracaklardı. Tanrı'ya şükürler olsun ki kılıç Yibo'nun kalbini parçalamamış çevresine denk gelmişti. Ama uzun bir süre dinlenmek zorunda kalmalıydı. Çünkü kılıç kalp damarlarına da zarar vermiş olabilirdi. Ve bunca zamandır onu uyutuyorduk." dedi.
Zhan söylenenler karşısında şaşkına dönmüştü. Bu kadar büyük bir planın ona haber verilmemesinden dolayı sinirlenmişti. Neredeyse intihar bile edecekti.
Zhan, "Ne diye bana bunu söylemediniz? Diğer tarafa göç etmek için kendimi öldürebilirdim." dedi.
Yibo hafif gülümsedi.
Cheng, "Çünkü oyunculuğun iyi değil. A-Yibo'ya bakarsan gülerdin. Nasıl söyleseydik?" dedi.
Bin, "Yibo'ya gülseydin planımız suya düşerdi." dedi.
Zhan, "Peki neden böyle plan yaptınız?" dedi.
Neden???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambi (YiZhan)
Fanfiction"Bambi; Yağmur her iki kırmızıyı da ıslatır." Zhan Yibo'ya dair her şeyi kalbinin en derin yerlerine gömüp üstüne toprak atmıştı. Yibo ise yaptığı hatadan dolayı onun yüzüne bakamıyordu. Ama bilmiyordu ki Zhan olan bitenin hepsini unutmuştu. Ve bir...