21. Bölüm

255 25 1
                                    

Zhan önce yere baktı sonra da Bulut Ustası'nın gözlerine. Bulut Ustası korkuyla bakıyordu. Ama Zhan kılıcına katiyen dokunmayacaktı.

Zhan, "Kılıcım sizin kanınıza layık değil. Size benzemem ben. Tanrı sizi cezalandıracaktır. Tanrı'nın işi bana düşmez. Kininizde, nefretinizde, yanlızlığınızda ve pişmanlığınızda boğulun." dedi.

Zhan arkasını dönüp yavaşça gidecekken

Bulut Ustası, "Kılıcının kan bürümesinden ve beni öldürmekten daha kötüydü bu cümlelerin." dedi.

Zhan yavaş adımlarla giderken.

Zhan, "Öyledir." dedi.

Zhan kapıdan çıktığında karşısın Haikuan'ı görmüştü. Tebessüm ediyordu. Zhan da tebessüm etti zafer kazanmışçasına.

Vicdanı rahattı. Umarım Yibo da rahattır.

Haikuan biliyordu kılıcını çıkarmayacağını. Zhan kılıcına kanı layık görmezdi. Onca zaman çalıştı ancak vicdanı onu hiç rahat bırakmamıştı.

Vicdanı sürekli konuşuyor hiç susmuyordu. Sanki içinde Yibo konuşuyor gibi hissetmişti. Yibo da kendisi de rahat olsun diye kılıcını kınından çıkarmadı.

Bulut Sektinin kapısına ulaştıklarında diğerleri heyecanla Zhan'ın dilinden dökülecek sözcükleri beklediler.

Zhan tebessüm etti masumca.

Zhan tebessüm edince intikamını öldürerek aldığını düşündüler.

Bulut Ustası arka tarafta Zhan'ın gidişine bakıyordu. Bulut Ustası'nı diğerleri görünce şaşkın bir ifade ile Zhan'a baktılar.

Zhan, "Sonra anlatırım." dedi.

Zhan arkasını dönerek Bulut Ustası'na baktı. Aynı şekilde diğerleri de Bulut Ustası'nı izledi. Herkes ölmesini bekliyordu.

Bulut Ustası ellerini önüne getirip birleştirdi ve başını Zhan'a doğru eğdi. Bulut Ustası'nı gören tüm öğrenciler aynı şekilde Zhan'a doğru eğildiler. Zhan ise karşılık verdi.

Zhan oradan arkadaşlarıyla ayrıldı. Herkes şaşkındı. İkilinin arasında ne geçmiş olabilirdi ki?

Bir öğrenci merakla Bulut Ustası'nın yanına geldi. Tüm öğrenciler hatta en eski öğrenciler bile şaşkınlıkla soru sordular. Hepsi aynı soruların cevabını merak ediyordu.

"Genç Efendi Zhan ne yaptı da siz, ona doğru eğiliyorsunuz?"

"Siz ondan büyük değil misiniz? Öğretenlere eğilmeniz lazım değil mi?"

"Siz kimsenin önünde eğilmezdiniz?" dediler

Bulut Ustası, "Yaş farketmez. Düşmanınız da olsa size bir şeyler öğretebilir. Öğretenlere saygınızı eksik etmeyin." dedi.

Bulut Ustası ondan bir şeyler öğrenmişti. Bir yaşına daha bir girmişti.

Bambi (YiZhan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin