Bulut sektinden bir öğrenci gelerek Ziyi ve Lu'ya arka koltuğa geçmelerini söyledi. Ziyi ve Lu yerlerini değiştirdi. Bin tekrardan Cheng'in yanına oturdu.
Bin, "Ne olacak şimdi?" dedi.
Cheng, "Bilmiyorum." dedi.
Bin, "Kavga çıkarsa sorun oluşacak." dedi.
Cheng, "A-Bin'cim ne yapabilirim ben? Sen onun yanına oturman lazımdı. Dalga mı geçiyorsun benimle aynı durumdayım seninle. Tanrıya dua etmeye bak sen." dedi.
Zhan içki şişesini tam alacakken solundaki kişi.
"Büyükler yemeden başlamamalısın." dedi.
Zhan soluna döndü. Beyaz bir kıyafetin üstüne beyaz bir tül ile saçlarını birazını bağlamış birazını da serbest bırakmış bir genç efendi tam karşıya bakıyordu. Alnında ise beyaz bir yarım çiçek çizilmişti. Zarif ve güzel görünüyordu.
Zhan, "Su içebilir miyim?" dedi.
Solundaki, "Sadece su içebilirsin." dedi.
Zhan 'Sana mı sorcam ne yapacağımı akıllıya bak' diye geçirdi içinden.
Zhan etrafındakilere baktı sonra ustalardan birinin içki içtiğini görünce solundaki kişiye onu gösterdi.
Zhan, "Bir usta başladı. Ben-" dedi.
Solundaki Zhan'a doğru dik dik baktı. Zhan ürperdi. Daha sonra solundaki önüne döndü.
Zhan, "Beni mi korkutmaya çalışıyorsun?" dedi.
Solundaki, "Hayır." dedi.
Zhan, "İnsanlara dik dik bakma. Düşmanın değiller sonuçta." dedi.
Cheng Zhan'ı çağırdı ve kulağına eğildi.
Cheng, "Menekşe Ustası birazdan kalkıp kendinden büyük sektlere selam verecek arkasından biz de gideceğiz. Herkese kendini tanıt." dedi.
Zhan başı ile onayladı. Menekşe Ustası ayağı kalkınca Cheng, Bin, Lu ve Ziyi kalktı ardından Zhan da kalktı.
Menekşe Ustasından büyük sadece ikis ekt vardı biri Bulut diğeri Altın sekti idi. Sıra Bulut sektine selam vermeye gelmişti.
Bulut Ustası son derece sert bakışlarla Zhan'a bakıyordu. Zhan Bulut Ustasının önünde eğilerek selam verdi.
Zhan, "Saygılarımı sunarım. Ben Menekşe Ustasının öğrencisi Xiao Zhan." dedi.
Bulut Ustası, "Hoş geldin." diyerek öğrencilerini gösterdi.
Zhan ustanın gösterdiği yöne giderek sırayla selam vermeye başladı.
Sırayla Lui Haikuan, Li Bowen, Song Ji Yang idi sondaki kişiye geldi. Cheng Zhan'a baktı.
Cheng, "Aynı yaştasınız normal selam vermen yeterli." dedi.
Zhan sıradaki kişiye gelince yanında oturan genç efendi olduğunu farketti.
Zhan, "Menekşe Sektinden Zhan. Xiao Zhan." dedi.
"Yibo. Wang Yibo." dedi karşısındaki.
Zhan hafif bir gülümseme ile yelpazesi ile yerine oturdu.
Zhan keke elleyecekken bir anda kek kayboldu. Birisi önünden çekmişti. Zhan hemen solundakine baktı.
Zhan, "A-Yibo*?" dedi.
Yibo, "A-Yibo* mu?" dedi.
*A-Yibo : İsimlerin başına gelen A harfi kardeş anlamına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambi (YiZhan)
Fanfiction"Bambi; Yağmur her iki kırmızıyı da ıslatır." Zhan Yibo'ya dair her şeyi kalbinin en derin yerlerine gömüp üstüne toprak atmıştı. Yibo ise yaptığı hatadan dolayı onun yüzüne bakamıyordu. Ama bilmiyordu ki Zhan olan bitenin hepsini unutmuştu. Ve bir...