2. Bölüm

481 39 1
                                    

Xu bir çalışanı kasaya gönderdikten sonra elindeki iki şişeyle Zhan'ın masasına geldi. Zhan Xu'nun elindeki bir şişeyi alıp kapağını açarak kafasına dikti.

Xu, "A-Xian öküz gibi davranma." dedi.

Zhan, "Kibar bir beyefendi olamayacağımı biliyorsun." dedi.

Xu, "Neyse onu bunu boşver de. Bu gece sekt toplantısı olacak." dedi.

Zhan, "Bana ne bundan?" dedi.

Xu, "Nasıl sana ne?" dedi.

Zhan, "Ne yapmamı bekliyorsun? Hiçbir zaman gitmedim." dedi.

Xu, "Artık gitmelisin. Menekşe Ustası'nın yaşlandığını biliyorsun. Bir gün ustalıktan emekli olacak Cheng tek başına yapamaz yanında olmalısın." dedi.

Zhan, "Tek başına yapamazsa bu zaman kadar niye çalıştı?" dedi.

Xu kendi şişesinden Zhan'ın bardağını doldurdu.

Xu, "Cheng çoğu zaman nerde ne yapacağını bilemiyor. Ona en yakın sensin. Toplantılara katılıp ne yapman gerektiğini sen de öğren. Kimin nasıl davrandığını öğren." dedi.

Zhan Xu'nun doldurduğu bardağı bir dikişte bitirdi.

Zhan, "Yani bana düşmanını da dostunu da bil diyorsun?" dedi.

Xu tüm parmaklarını kapatıp sadece baş parmağını çıkartarak Zhan'a gösterdi.

Xu, "Evet. Aynen öyle yapacaksın. Buraya daha az gelip daha çok şey öğrenmelisin." dedi.

Zhan, "Buraya az gelirsem sen nasıl öğreneceksin?" dedi.

Xu, "Kendi kendime sıkı çalışmaya devam edeceğim. Bana getirdiğin kitaplarla çalışacağım. Ayrıca geldiğinde yeni öğrediğin şeyleri öğretirsin daha iyi olur hem senin için hem benim için." dedi.

Zhan, "İyi güzel söylüyorsun da toplantılarda neyi nasıl yapacağım?" dedi.

Xu, "Çevrendekilere bakarak öğrenirsin. Hatta şimdiden sekte gidip Ziyi ve Lu'dan öğren. Onlar mutlaka biliyordur." dedi.

Zhan bitirdiği Dolunay içkisinin şişesini masaya biraz sert vurarak. Kızgın bir ifadeyle

Zhan, "Daha yeni geldim. Çöreklerin ve mantıların tadına bakmadım bile!" dedi.

Xu, "Sana bir kaba koyarım yarın gelir alırsın. Her yıl yediğin şeyleri bahane sunma bana!" dedi.

Zhan, "Olmaz bayatlar." dedi.

Xu, "Tamam sana taze yaparım." dedi.

Zhan, "Olmaz senin yemeklerinle zehirlenirim." dedi.

Xu, "Zıkkım ye o zaman." dedi.

Zhan, "Tamam tamam. Yarın öğle zamanı geleceğim." dedi.

Zhan boş şişeyi kaldırarak

Zhan, "Benimki bitti. Sen içme zaten çalışıyorsun. Parası senden." dedi.

Xu, "Alnın ve saç bitimindeki olan yara nasıl oldu? Dün yoktu?" dedi.

Zhan, "Yok be küçük bir yara işte iki üç güne kalmaz gider." dedi.

Xu, "Geçmiş olsun. Ayrıca kılıcını hâlen yelpazeye dönüştürmeyi öğrenemedin mi?" dedi.

Zhan, "Öğrendim ama bugün getirmedim. Yarına getirebilirim." dedi.

Xu, "Bambi'yi (zhan'ın babasından miras kalan kılıcı) köye getirmek istemiyorsun ama el hareketlerin ile kendini koruyamazsım Bambi'yi yelpazeye çevirmek senin için daha kolay olacak." dedi.

Bambi (YiZhan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin