פרק 10-ב׳

131 19 1
                                    

והנה חלק ב :)
——————
"You can close your eyes for things you don't want see , but you can't close your heart to things you don't want to feel"
- Johnny Depp

———————
״נו! תגידו לי! אני מבטיח לא לספר לאף אחד!״ ביקש לואי שוב ב5 דקות האחרונות.
״לא! זה אמור להיות הפתעה לך אז שקט!״ קרא ליאם ומבטו חתום.
״אוף!״ רקע ברגליו לואי בילדותיות, הוא החמיץ את פרצופו דבר שגרם להארי לרצות להדביק לו נשיקה בלחי .
הם התחילו להתקרב אל האיצטדיון הגדול ,ופניו של לואי השתנו, נראה שהוא מתחיל להבין מה קורה.
״לא נכון״ מילמל,״אתם לא רציניים״
חיוך עלה לכל הארבעה על הפנים כשראו את פניו ההמומות של לואי.
״יוהווווו! אני לא מאמין!״ קרא וקפץ במקומו והחל לרוץ ,והבנים אחריו.
הם הגיעו אל השומר והביאו לו את הכרטיסים שהביא להארי פיטר,בן דודו .
פיטר שמר להם מקומות קרובים וטובים כך שיוכלו לראות את המשחק טוב מאיפה שיושבים.
הם התיישבו והמשחק עמד להתחיל.
ג׳יי לא הייתה איתם במשחק,אותה זה לא עיניין ולכן נתנה להם לבלות שם לבד והלכה אל חברה טובה שלה שאותה רצתה לפגוש כבר מלפני הרבה זמן.
נייל הסתובב אל תיקו והוציא משם צעיפים שקנו מלפני, הם ידעו שלואי בטח ירצה .
ולואי כמובן קפץ על המציאה וכרך את הצעיף סביב צווארו.
והמשחק התחיל .
אחרי 45 דקות במחצית המשחק, השחקנים יצאו להפסקה להתרענן ובזמן הזה המנחים העבירו בנעימים את הזמן לצופים, וכעת היה את מצלמת הנשיקות.
זוהי מצלמה שעוברת בין הצופים וכאשר נעצרת על שני צופים הם צריכים להתנשק, גם אם זה בן ובן או בת ובת או אפילו מבוגרת וצעיר.
אך מה שהבנים לא ידעו זה מה שנייל עשה לפני שטסו.

-פלאשבק -
נייל מצא את הפלאפון של הארי כשהיה באמבטיה ופתח אותו , הוא חיפש את פיטר בן דודו של הארי ולאחר שמצא הוא שלח לעצמו את המספר, הוא סגר את הפלאפון והניח את אותו איפה שהיה.
ואז שלח לפיטר הודעה, הוא בדק אם פיטר יוכל לגרום למצלמת הנשיקות לעצור על שני אנשים מאוד מסויימים .
לאחר שפיטר בדק את העיניין הוא חזר אל נייל עם תשובה חיובית וכעת רק היה צריך את התמונות של שני המתנשקים העתידיים .
נייל לא חשב פעמיים ושלח תמונה אחת של הארי ועוד תמונה של לואי .
-סוף פלאשבק-

Best friend or not - L.SWhere stories live. Discover now