פרק 28

109 12 1
                                    

"Life is as hard as a diamond but also as beautiful as it is. "

——————

׳מכירים את זה שאתם רואים שני אנשים מסתכלים עליכם במעיין מבט מזלזל כזה?
מבט שגורם לכם לחשוב- יש לי לכלוך עלי? זה הבטן שעלתה לי בזמן האחרון? אולי יש לי חור במכנס במקום מביך? מה הבעיה בי ולמה הם מסתכלים ככה?
כך לואי הרגיש היום׳

לואי ישב מחוץ לחדר בו הארי למד את שיעורו האחרון להיום. הם קבעו שלואי יחכה להארי קצת ואז ילכו לאכול גלידה יחד בחנות שנפתחה לא מזמן.
הוא ישב על הרצפה ומחשבות סתמיות עברו בראשו ,עד שראה 2 בנות, כנראה בשכבה של זאין ,ליאם ונייל. למען האמת זה היה עניין של פחות מ2 דקות אך המצב הרוח של לואי השתנה מקצה אחד לאחר בשניות אחדות.
הן עברו לידו, מבטה של הבלונדינית נעצר עליו ,היא סקרה אותו למאית שנייה ,היא הסתובבה אל חברתה הברונטית ולחשה לה דבר מה. חברתה מיד הסתכלה עליו ומבטה כמו של הבלונדינית סקר אותו . הוא הרגיש שלחייו מאדימות מהבושה . הוא הרגיש שמשהו לא בסדר בו.
הברונטית מיד צחקקה ולחשה לחברתה עוד דבר מה. וכך במשך זמן קצר הבנות החליפו מבטים בין לואי לאחת לשנייה ומיד לחששו דבר בשקט .
לואי הרגיש כמעט ומושפל, הוא השפיל את מבטו אל אצבעותיו ושיחק בהן בסתמיות עד שהארי יסיים. הוא קיווה שהארי יסיים כמה שיותר מהר כדי שיוכל לברוח מאותו מקום.
ליבו דפק בחוזקה, הבנות נעצרו בצד המסדרון והמשיכו לדבר בניהן, בשלב מסויים הצטרפו אליהן עוד כמה בנים ובנות והם נעצרו ודיברו שם, מבטם של כל החבורה עובר מידי פעם על לואי והם ממשיכים לדבר.
הוא אף פעם לא השוויץ בגוף שלו. אך גם לא חשב שהוא נראה נורא, הוא הרגיש בסדר עם הגוף שלו, כמובן שידע שיש לו חסרונות אך הרגיש שהם לא מהווים לו בעיה כלשהיא ולכן לא התייחס יותר מיד אליו.
כעת הוא ישב וסידר את החולצה שלו כך ש תסתיר את הבטן שהרגיש שגדלה אולי יותר מידי. כשראה שגם הירכיים שלו גדולות ממה שחשב הוא התכווץ בתוך עצמו, לואי הצמיד את ברכיו אל חזהו וקיווה שיוכל בדרך קסם להעלם משם כמה שיותר מהר.
״לו..?״ קול מלאכי שלואי כל כך שמח לשמוע נשמע מעליו ,״מה קרה?״
״האז״ נשם בהקלה לואי,״ הכל טוב,בוא נלך״
לואי קם במהירות ומשך את הארי המבולבל אחריו, הארי קלט את החבורה של הסתכלה עליהם קצת יותר מידי בהתעניינות לדעתו, הוא הספיק לשלוח אליהם מבט מקפיא קצר לפני שלואי משך אותו אל מחוץ לבית ספר.
״אתה מוכן לספר לי מה קרה?״ שאל הארי ושילב את ידיהם ביחד, הפעולה גרמה ללואי להעצר מההליכה המהירה שסיגל לעצמו מאז שיצאו ולהסתכל על הידיים שלהם שנראו כאילו והותאמו מאז ומעולם להיות משולבות יחד.
״ז-זה כלום האז, הכל טוב״ ניסה לואי להוריד את הארי בכך ולא הסתכל בעיניו, הוא לא היה מסוגל הוא ידע שברגע שיחבר את מבטו בשל הארי ,הארי מיד ידע שהוא נפגע בדרך כלשהיא וידרוש לדעת אותה. כעת הוא רק מנחש .
״אתה בטוח לו?״ בדק הארי ואז הזכיר ללואי,״אמרנו שאנחנו כנים אחד כלפי השני״
״זה כלום באמת״ ענה לואי, הוא נשם עמוק ונשף,״זה סתם עיניין לא חשוב, אל תתייחס לזה״ שיכנע, ואז הוסיף בחיוך קל,״בוא נלך לאכול את הגלידה שהבטחתי לך״
הארי החליט להניח לעיניין. הוא החליט שיחזור אליו בזמן אחר.
הם הלכו יחד יד ביד ,צוחקים ומחליפים חיוכים מתוקים, כאשר הגיעו לואי מיד ניגש אל המוכרת הבלונדינית שסימסה בפלאפון המשוכלל שלה.
״היי״ משך לואי את תשומת ליבה,״אפשר גביע אחד עם כדור אחד של שוקולד צ'יפס ועוד גביע עם כדור וניל עם סוכריות?״
״בטח״ ענתה ולעסה את המסטיק שהיה בפיה בקול, היא העבירה את מבטה מעט נגעל על הארי ,לואי ועל ידיהם המשולבות.
היא עשתה את המוטל עליה והביאה להם את כדורי הגדילה שביקשו. הארי הכניס את ידו אל כיס המכנס שלו כדי להוציא את הכסף שהכניס מוקדם יותר מאותו יום.
״האז, עזוב זה עלי״ אמר לואי ושילם למוכרת את הסכום המדויק.הארי חייך אל לואי, המבט המאוהב הזה שבו העיניים נוצצות והחיוך הוא יפה יותר, המבט הזה נדבק אל פניו של הארי בזמן האחרון לא עוזב אותן.
המוכרת מילמלה בכעס ׳תודה׳ ולקחה את הכסף תוך גילגול עיניים, היא שנאה אותם. את כל ההומוסקסואלים, לדעתה הם סתם חיפשו יחס מיוחד. זה היה מובן ,בהתחשב בכך ששנה קודם לכן אחת הלסביות-ג׳וזי ,שהייתה איתה ביחד בחדר באוניברסיטה (שאותה למען האמת העריצה על כך שיכלה להיות מי שרצתה) הטרידה אותה מינית כמה פעמים. לקח למוכרת זמן מה עד שהצליחה להתלונן עליה,ועוד להבין שהיא זאת לא באמת הבעיה פה.
כעת לא יכלה לסבול אותם, רצתה לגרום להם להרגיש את השנאה שהרגישה כאשר קרה מה שקרה לה.
״אז אתם זוג?״ שאלה והמשיכה ללעוס את המסטיק המבחיל במרץ.
״כן״ חייך לואי אל הארי, והנה המבט המאוהב הפעם היה אצל לואי, הגביעים היו בידיו של לואי ולכן לא יכל לתפוס את ידו של הארי כפי שרצה .
״יופי, צאו לי מהחנות״ הארי שלא הבין את הרצינות בקולה חשב שהיא צוחקת או משהו. הוא לא הבין את השנאה שהייתה בעיניה.
״מה-?״ מילמל בהלם.
״שמעת אותי ,צאו עכשיו!״ הרימה את קולה ויצאה מהדלפק לכיוונם של השניים.הארי כבר הרגיש את דמעותיו עולות בעיניו. תמיד לקח ללב דברים שאנשים אמרו, הוא קיווה שיום יגיע והוא יוכל להיות חופשי, מבלי להפגע מאנשים שרק ניסו לפגוע בו.
״שלא תעזי לדבר אליו כך!״ קרא לואי וכאשר הייתה קרובה מספיק הוא הרים את ידו ושבר את הגביע המלא בגלידה שמעט נמסה על שיערה המחומצן.
״אהה!״ צעקה והתרחקה באחת,״מה עשית?!״
״מה שמגיע לך כלבה״ ענה בקול קר ומשך את הארי בידו הפנויה אל היציאה.
״איזה סתומה ,אוף״ מילמל לואי כשעמדו בחוץ, הוא הוריד את עיניו וקלט שאת הגביע של הארי הוא שבר וכעת רק הגביע שלו נמצא בידו,״שיט, האז אני מצטער, אבל בטעות שברתי את הגביע שלך במקום את שלי, אתה רוצה אותו?״ הוסיף והרים את מבטו אל הארי ,מושיט לו את הגביע השלם.
״היי! מה קרה?״ קרה מיד כאשר ראה דמעות זולגות מעיניו של הארי.
״סתם, אני עדיין לא רגיל לכל מה שאנשים אומרים, זה עדיין קשה. לא עשינו לה כלום והיא פשוט כעסה עלינו ושנאה אותנו״ ענה ומחה את הדמעות האחדות בשרוול זרועו.
״האז, אנחנו לא מושלמים. אנחנו נפגעים לפעמים מדברים שלאחר זה נראה טיפשי להפגע מזה, אבל האמת היא,שזה בסדר גמור להפגע. כמובן שאני אף פעם לא רוצה לראות אותך נפגע או בוכה או עצוב איי פעם בחיי , אבל זה דברים שקורים וזה בסדר והגיוני, אז תפסיק לקחת הכל על עצמך כל כך קשה ותפסיק להוריד מעצמך״ ניסה לעודד אותו לואי,״ועכשיו אפשר חיוך קטן על כך שנכנסתי במוכרת האידיוטית הזו חזרה? אתה קלטה את הפנים שלה כששברתי עליה את הגביע?״ הוסיף לואי וצחק רק כאשר ראה שהארי הוציא גם צחקוק קטן ודמעות יבשות מעט על לחיו.
״בוא נלך להינות במקום אחר, מה אומר האז?״ הציע לואי בחיוך והפנה את ידו כך שהארי יוכל להכניס את ידו ולשלב את זרועו בזרועו של לואי בידיוק כמו בשנות ה80-90 .
״תודה לו״ חייך האז וקיבל את הגלידה של לואי בשמחה. הוא ליקק ממנה ואחרי כמה דקות והציע קצת גם ללואי, וכך במשך ה4-5 שעות הבאות הם החליטו שכעת הם שמחים ,לא משנה מה קורה.
דאגות היו בראשם אך הם החליטו לדחוף אותם עד שיחזרו הביתה. וזה בידיוק מה שקרה.

Best friend or not - L.SWhere stories live. Discover now