Chapter 26_ Spouse's family

614 34 158
                                    




| Previously on #Bad Bitch..

_ Βρισκόμαστε ακόμα στα Χριστούγεννα γιατί η συγγραφέας είναι καθυστερημένη και η Ρόνι βρίσκει ευκαιρία να ξοδεύει τα λεφτά του μπαμπάκα ακα τον σούγκαρ Άρη..

_ Ο Άλεξ κουτουπώνει την Ρόνι στην κουζίνα και της λέει μωρό μου σόρρυ αν πλήγωσε την ευαίσθητη καρδούλα της *δεν έχει καρδιά αυτή, αγόρι μου, άσε*

_ Σαν πολύ ήσυχα δεν είμαστε; πρέπει να μπει και λίγο δράμα σε αυτό το στόρυ γιατί άρχισα να βαριέμαι 😏..

Now.. |









"ΕΊΣΑΙ ΣΟΒΑΡΌΣ???" Φωνάζω αυθόρμητα μόλις τελειώσει την πρόταση του.
Νιώθω μια ζαλάδα!

Όχι, όχι! Νιώθω ένα εγκεφαλικό να αχνοφαίνεται στον ορίζοντα, πιο σωστά!

"Γιατί αντιδράς έτσι ρε μωρό μου; Σιγά το πράγμα!" Αναφωνεί χαλαρός καθώς βολεύεται καλύτερα στον καναπέ.

Δεν με κρατάνε τα πόδια μου!

Ούτε το χέρι μου κρατιέται βέβαια, γιατί θέλει να χαστουκίσει τον Άλεξ, αλλά άλλο αυτό τώρα!

"Όχι, σιγά το πράγμα, Άλεξ! Καταλαβαίνεις τι μου ζητάς;" πλέον έχω σηκωθεί από την θέση μου και πηγαίνω πέρα- δώθε σε όλο το σαλόνι από το άγχος που με έπιασε.

Θα τον πλακώσω, δεν μου την γλιτώνει!

Αχ μετά το πλάκωμα, ρίξτε και ένα πήδουλο ε

Σκάσε και εσύ!

"Είσαι υπερβολική!" Ένα γελάκι ξεφεύγει από τα χείλη του.

Στενεύω τα μάτια μου.

ΜΗΝ ΜΕ ΚΡΑΤΆΤΕ ΣΑΣ ΛΈΩ, ΑΦΉΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΏΣΩ!

"Υπερβολική; Είμαι εγώ υπερβολική; Πού την είδες την υπερβολή, ακριβώς; Μου λες καιρός να γνωρίσεις τους δικούς μου, τους έχω μιλήσει για εμάς και θέλουν να σε δουν και σου λέω, εντάξει, κανένα πρόβλημα!" Κουνάω τα χέρια μου στον αέρα προσπαθώντας να του εξηγήσω.

"Δεν βρίσκω πουθενά το περίεργο ακόμα που προκάλεσε αυτήν σου την αντίδραση, όμως!" Συνεχίζει να το παίζει χαλαρός.

ΘΕΈ ΜΟΥ ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΤΟΝ ΈΚΑΝΕΣ ΠΑΤΌΚΑΥΛΟ ΚΑΙ ΗΛΊΘΙΟ ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ???

"ΑΠΌΨΕ!! ΑΠΌΨΕ ΘΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΊΣΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΊΣ ΣΟΥ!"

"Εξακολουθώ να μην βρίσκω πουθενά το περίεργο" μου κλείνει το μάτι παιχνιδιάρικα και αλλάζει κανάλι στην τηλεόραση ανενόχλητος.

#Bad Bitch [HTBABB]Where stories live. Discover now