Chapter 4_ Stay away from her

1.1K 88 125
                                    




|Previously on Bad Bitch..

_Ένα φιλάκι είναι λίγο, πολύ λίγο..

_Τι έγινε Ρόνι; σε γουστάρει ο σερβιτόρος;


Now.. |





"Άντε βάλτο!" Τον διατάζω.

"Δεν μπαίνει ρε!" Φωνάζει.

"Ρε Άλεξ, γαμώτο δεν είναι δύσκολο. Απλώς χώστο μέσα!" του φωνάζω πίσω.

"Ναι, δεν χωράει όμως!"

"Καλά, ανέβα από πάνω τότε" τον συμβουλεύω και την κρατάω για να μην εκραγεί.

"Είσαι σίγουρη;"

"Ναι, άντε τελείωνε" λέω και ανεβαίνει χωρίς δεύτερη σκέψη πάνω στην βαλίτσα.

Τραβάω το φερμουάρ και την κλείνω γρήγορα χωρίς να βγουν τα ρούχα από μέσα. *τι νομίζατε εσείς βρε πονηρά μουτράκια; 😏*

"Είδες; σου είπα πως έτσι θα κλείσει καλύτερα" σηκώνω την βαριά βαλίτσα από το κρεβάτι του Μίλτου και την αφήνω στο πάτωμα. 

"Εσύ πάντα κάτι μου λες αλλά εγώ δεν σε ακούω" κάθεται στην καρέκλα του γραφείου ενώ χαμογελάει αχνά.

Σμίγω τα φρύδια μου.

Με ειρωνεύεται;

"Και γιατί αυτό;" σταυρώνω τα χέρια μου και στέκομαι μπροστά του.

"Γιατί σκέφτομαι τρόπους *να μας τους δείξεις όμως* με τους οποίους θα σου βουλώνω το στόμα" τα χέρια του πιάνουν δυνατά τους γοφούς μου και με βάζει στην αγκαλιά του.

Όπα! Τι βόμβα ήταν αυτή;

"Τι στο καλό ρε Άλεξ; Άσε με!" Φωνάζω και τον χτυπάω στο στέρνο.

"Κάτι σου ζήτησα και ακόμα να μου το δώσεις" πιάνει το σαγόνι μου και ενώνει τα βλέμματα μας.

"Θες χαστούκι;" ρωτάω ειρωνικά.

"Θέλω ένα φιλί, Βερόνικα" απαιτεί και σαστίζω.

Είναι η πρώτη, και μάλλον η τελευταία, φορά που με λέει Βερόνικα..

Και τι ακριβώς εννοεί όταν λέει ότι θέλει ένα φιλί;

Τι μπορεί να εννοεί ρε συ;

Δεν ξέρω, αυτός ο άνθρωπος με μπερδεύει..

Η πόρτα ανοίγει διάπλατα και στον χώρο μπαίνει ο Μίλτος μαζί με την Δέσποινα και την Βενετία. Μόλις μας βλέπουν, τα κορίτσια χαμογελάνε πονηρά και ο άλλος σφίγγει τις γροθιές του.

#Bad Bitch [HTBABB]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang