Chapter 17_ Do you bake it to get together? (Α+Η)

917 69 204
                                    







|Previously on Bad Bitch..

_Κοιτάχτε να δείτε κυρ Άρη μου, καλά θα κάνετε να συμπαθείσετε τον Άλεξ μας γιατί ποτέ δεν ξέρετε πως σας τα φέρνει η ζωή, κάτι ξέρω και εγώ και σας το λέω..

_365 μέρες βάλανε φάιρ στην Βερονίκη μας..



Now.. |










Hlektra's pov (έλα να περνούν σειρά και οι άλλες 😌)


"Σου αλέσει το κόκκινο ή το πλάσινο;" η παιδική φωνούλα του μικρού αδερφού μου ηχεί στα αυτιά μου και γυρίζω το βλέμμα μου να τον κοιτάξω βαριεστημένη.

"Νομίζω πως το ψάρι είναι προτιμότερο να το χρωματίσεις μπλε" ψελλίζω και ξαναπετάω το μπαλάκι στον τοίχο και αυτό επιστρέφει στα χέρια μου και ξανά ακολουθώ την ίδια διαδικασία.

"Μμ έχεις δίκιο!" Αναφωνεί και κατεβαίνει από το μεγάλο κρεβάτι μου. Τρέχει ως το δικό του δωμάτιο -λογικά- και επιστρέφει κρατώντας δύο μπλε μαρκαδόρους.

"Ποιο μπλε να βάλω; αυτό ή-"

"Αχ Λουκά μου, έλεος! Βάψε το ψαράκι σου όπως σου αρέσει" θυμωμένη, υψώνω τον τόνο της φωνής μου κάνοντας τον να πεταχτεί από τον φόβο του.

"Συγνώμη" μουρμουρίζει λυπημένα και σκύβει το κεφάλι του.

"Όχι, εγώ συγνώμη, μικρέ μου" φιλάω το μέτωπο του, ύστερα από λίγο, μετανιωμένη και πάω στην κουζίνα να του φτιάξω κάτι να φάει.

Το φαΐ διορθώνει τα πάντα, να μου πείτε αν κάνω λάθος που δεν το νομίζω! Σωστά;

Ανοίγω ένα- ένα τα πάνω ντουλάπια και ψάχνω απεγνωσμένα τον μικρό 3-κιλο παράδεισο *οποία κατάλαβε σε τι αναφέρομαι να ξέρει έχει την καρδιά μου*.

Ρίχνω και ένα βλέφαρο στα κάτω αλλά τίποτα και πάλι.
Μα που σκατά είναι; είμαι σίγουρη ότι-

Ο ήχος ειδοποίησης που κάνει το κινητό μου σηματοδοτεί πως έλαβα ένα καινούργιο μήνυμα και με βγάζει από την διαδικασία του ψαξίματος.

Κατεβαίνω από την καρέκλα που χρησιμοποίησα -γιατί έχουμε και ένα ύψος- και πιάνω το κινητό μου που βρίσκεται πάνω στο τραπέζι της κουζίνας.



Τροία (Αχιλλέας- μην ρωτήσετε ποιος είναι θα σας φάω το λαρύγγι, κακομοίρες μου *πάτε στο 10ο κεφάλαιο να τον δείτε στο καστ* !!)
Γειά
Είσαι καλά;

#Bad Bitch [HTBABB]Where stories live. Discover now