|Previously on Bad Bitch..
_Νομίζω πως αν δεν τραγουδίσουμε κάθε φορά, κεφάλαιο δεν βγαίνει..
_Πρέι φορ Άλεξ για να μην τον ευνουχίσει ο κυρ Άρης και δεν διαιωνίστει το υπέροχο είδος του και χαθεί τέτοια εξωτική ομορφιά..
_Ρόνι τι έγινε; γουστάρουμε τον παίδαρο μωρή σαφρακιασμένη;
Now.. |
"Και για πες μας, Μάνο αγόρι μου, πως και από τα μέρη μας;" ο μπαμπάς μου σηκώνει το ποτήρι του με την κρύα μπύρα για να πιει μια γουλιά και καρφώνει με το θανατηφόρο σαν δηλητήριο βλέμμα του τον Άλεξ.
Αμάν αυτός ο άνθρωπος, λύσσαξε με το αγόρι μου!
Το ποιο σου;
Ε-εννοώ.. εμ.. Ω ΣΤΑΜΆΤΑ ΠΙΑ!
"Για να σας δω, κύριε Άρη, μου λείψατε και φυσικά για διακοπές" περνάει το χέρι του γύρω από τους ώμους μου και μου χαμογελάει γλυκά κλείνοντας μου το μάτι.
"Σκέτο Άρη ρε παλικάρι μου, τα ίδια θα λέμε;"
Ανταποδίδω το χαμόγελο, αμήχανα, και γυρίζω να κοιτάξω τον Άλεξ στην άλλη άκρη του σαλονιού.
Αν το βλέμμα του σκότωνε, αυτή την στιγμή θα έπαιζα ξερή με τον διάολο στο τραπέζι του σαλονιού του.
Το κινητό στην τσέπη μου τρίζει και το πιάνω στα χέρια μου κάνοντας διακριτικά στην άκρη για να μην πέσω στην αντίληψη του Μάνου.
Γουαναμπί πλέι μπόι
Θα του κόψω τα χέρια του παπάρα αν δεν τα βγάλει από πάνω σου 😤Μωρό του ΆΛΕΞ
Ζηλεύεις Αλεξούκο; 😏Γουαναμπί πλέι μπόι
Ποιόν να ζηλέψω μωρέ;
Αυτόν τον χλεμπονιάρη;
Σε παρακαλώ...Μωρό του ΆΛΕΞ
Ε τότε δεν νομίζω να σε πειράξει να του δώσω κάνα φιλάκι; 😌
Γουαναμπί πλέι μπόι
ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΕΊΧΑ ΠΆΡΕΙ ΠΆΝΩ ΣΤΟΝ ΠΆΓΚΟ ΤΗΣ ΚΟΥΖΊΝΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΈΠΑΙΡΝΑΝ ΜΆΤΙ ΌΛΟΙ ΜΕΣ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΓΑΜΏ ΤΗΝ ΠΟΥΤΆΝΑ ΜΟΥΚλείνω το κινητό μου γρήγορα ντροπιασμένη και ξεροβήχω.
Ναι, τώρα βρήκαν να σε πιάσουν οι ντροπές εσένα. Πριν που παραλίγο να κάνετε παιδιά καλά ήταν ε;
YOU ARE READING
#Bad Bitch [HTBABB]
ChickLit"Κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;" "Όχι, τοκογλύφος" "Ω να σου-" "Εσένα μήπως η μάνα σου πηδήχτηκε σε οικοδομή και βγήκες τέτοιο τούβλο;" Aka ο ορισμός της βασικιάς γκόμενας στο Wattpad. [Sequel του #Bitch] [Δεν χρειάζεται να έχετε δια...