Chapter 3_ Gimme a kiss

1.2K 86 126
                                    




|Previously on Bad Bitch..

_Ένας τυχαίος ταρίφας είναι πάντα καλεσμένος στον γάμο σου

_Το "Θέλω να βάλω βελανίδια στην τρύπα σου" είναι καλή ατάκα για πέσιμο;


Now.. |





"ΆΣΕ ΜΕΕΕ!" φωνάζω καθώς τρέχω γύρω από το τραπεζάκι του σαλονιού για να μην με πιάσει.

Πώς γίνετε να τρέχει τόσο γρήγορα ενώ έχει πιει τον κώλο του;

"Έλα σκιουράκι, άφησε με να σου δώσω ένα φιλάκι!" τρέχει ακόμα πιο γρήγορα σχεδόν φτάνοντας με και επιταχύνω ταχύτητα επικίνδυνα.

Γαμώτο, δεν έκανα γυμναστική όλη μου την ζωή θα κάνω τώρα επειδή τον Άλεξ τον δέρνουν οι αγαμίες του.

Με ένα άλμα ανεβαίνω από το πάτωμα στον καναπέ και σχηματίζω με τα δάχτυλα μου έναν σταυρό.

"Άλεξ, ν-να το συζητήσουμε!" βαριανασένω.

Θα με πεθάνει, ο πούστης!

Ανεβαίνει και αυτός στον καναπέ, αντικριστά από εμένα. Στην φάτσα του έχει κολλήσει, από την στιγμή που ήρθαμε, αυτό το πονηρό βλέμμα σαν πορνοδιαστροφικός εξηντάχρονος.

"Μα θέλω ένα φιλιιι!" Σουφρώνει τα χείλη του και πεισμώνει σαν μικρό παιδί.

"Σε παρακαλώ, πάμε να κοιμηθείς πήγε τρεις το πρωί, ακόμα αντέχεις;" τον καλοπιανω και φεύγω από δίπλα του.

Κατευθύνομαι προς το δωμάτιο του και τον ακούω που με ακολουθεί.

"Θα κοιμηθούμε αγκαλίτσα;" ρωτάει γλυκά και στενεύω τα μάτια μου.

Δεν το ζω αυτό!

"Όχι, κοιμήσου και έρχομαι" του λέω αλλά από ότι φαίνεται έχει αλλά σχέδια.

Με αρπάζει από την μέση και μας πετάει με δύναμη στο κρεβάτι.

Νομίζω μου έσπασε τα κόκκαλα.

"Άουτς!" Αφήνω μια κραυγή πόνου.

"Συγνώμη, σε πόνεσα;" φιλί "Συγνώμη, σκιουράκι μου" φιλί "Συγνώμη" φιλί "Συγνώμη" φιλί "Συγνώμη" φιλί.

"Άσε με, γαμώτο! Σταματά να αφήνεις το αηδιαστικό σου DNA στην φάτσα μου!" Φωνάζω και τον απομακρύνω από πάνω μου. "Βγάλε τον σκασμό και κοιμήσου!" Τον διατάζω και γυρίζω την πλάτη του.

Άστα διάλα πχια!

Με εκνεύρισε ο μαλάκας!

"Ρόνι;"

#Bad Bitch [HTBABB]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora