|Previously on Bad Bitch..
_Ας πει λίγο κάποιος στους μπάνικους γείτονες αν είναι να είναι μπάνικοι να μας κάθονται κιόλας..
_Φιλί, φιλί με λυτρώνεις, φιλί, φιλί με σκοτώνεις, με αποτελειώνεις που λέει και το λαϊκό άσμα..
Now.. |
"Άλεξ;" ρωτάω ξαφνιασμένη και κατά κύριο λόγο ντροπιασμένη που τον βλέπω μπροστά μου.
"Χαιρετώ την πιο γοητευτική ύπαρξη του αιθέρα" μπαίνει μέσα χαλαρός τσιμπώντας μου το μάγουλο και μένω μαλάκας.
Πώς με αποκάλεσε;
Μνήσθητι μου Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου *σταυροκοπιέται*
"Παρδόν;" ξυπνάω από τον λήθαργό μου, κλείνω την πόρτα και τον ακολουθώ ως το σαλόνι.
Ναι, ναι, σαν στο σπίτι σου..
"Τι κάνει το λουλούδι μου το πανέμορφο; τι κάνει το αστέρι μου το υπέλαμπρο; τι κάνει-"
"Ναι, εντάξει το κατάλαβα! Εσύ τι κάνεις εδώ;" σταυρώνω τα χέρια μου.
Κάθεται στον καναπέ και βάζει το πόδια του πάνω στο γυάλινο τραπεζάκι.
Τον κοιτάω δολοφονικά και αμέσως τα κατεβάζει. Ξεροβήχει και παίζει αμήχανα τα δάχτυλα του.
"Ήρθα να.. εμ.. ν-να σε δω;"
"Με ρωτάς;"
"Ναι, δηλαδή όχι, εννοώ ναι αλλά όχι" προσπαθεί να ολοκληρώσει μια πρόταση και τον κοιτάω χαμένη.
Μήπως τον χτύπησε κάνας μετεωρίτης έτσι όπως ερχόταν;
"Ναι ή όχι;" σηκώνω το φρύδι μου.
Είναι λίγο νευρικός ή μου φαίνεται;
Μην τον παρεξηγείς μωρέ, είναι επειδή σε θέλει..
Τι με θέλει ρε; που δε μπορεί να πει μια πρόταση! Εγώ τον άντρα τον θέλω άντρα!
Ναι, γιατί εμείς τον θέλουμε μικρή Ολλανδέζα να μαζεύει μαργαρίτες στο λιβάδι..
Τράβα και γα-
ΈΙ! ΕΊΜΑΣΤΕ ΦΆΜΙΛΥ ΦΡΕΝΤΛΙ!
-ργαλήσου..
"Ναι" απαντάει τελικά.
"Και γιατί ήρθες; πριν δύο ώρες ήμουν σπίτι σου" κάθομαι ακριβώς απέναντι του.
Αισθάνομαι την ατμόσφαιρα βαριά ηλεκτρισμένη και τον ίδιο να είναι σε μια αμήχανα κατάσταση. Όχι, πως εγώ δεν νιώθω άβολα εδώ που τα λέμε.
YOU ARE READING
#Bad Bitch [HTBABB]
ChickLit"Κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;" "Όχι, τοκογλύφος" "Ω να σου-" "Εσένα μήπως η μάνα σου πηδήχτηκε σε οικοδομή και βγήκες τέτοιο τούβλο;" Aka ο ορισμός της βασικιάς γκόμενας στο Wattpad. [Sequel του #Bitch] [Δεν χρειάζεται να έχετε δια...