Chapter 15_ No bird= no child

883 69 237
                                    






Διπλό update για να μην λέτε ότι σας ξεχνάω


✼••┈┈┈┈••✼♡✼••┈┈┈┈••✼










|Previously on Bad Bitch..

_Εμ.. σας παρακαλώ κορίτσια μην με σκοτώσετε θα τα βρουν τα παιδιά θα δείτε.. ελπίζω δηλαδή δεν υπόσχομαι τίποτα, χεχ..



Now.. |










Veronica's pov

"Τρέξτεεε κορίτσιααα στον χοροοο! Χάνωωω τον άντρααα που αγαπωωω"

"Άλεξ κόφτο πια!"

"Μα δεν τελείωσε ακόμα! Άνοιξεεε πέτρααα για να μπωωω!"

"ΆΛΕΞ!"

"Όχι; έχω και άλλο καλέ! Τραβάωωω, λοιπόν, σε όλα μια κόκκινηηη γραμμηηη! Σβήνωωω μια αγάπηηη που 'χε λάθος διαδρομηηη-"

  
"Άλεξ, γομάρι! Δεν είναι αστείο!" Του φωνάζω.

"Ναι, και κακώς σε αφήσαμε να μείνεις εδώ. Θα έπρεπε να είσαι με τον κολλητό σου" Φτύνει την τελευταία λέξη η Βενετία και του χαρίζει ένα από τα καλύτερα βλοσυρά της βλέμματα.

Ο Άλεξ κατεβαίνει ηττημένος από τον καναπέ και βγάζει από το κεφάλι του την μαύρη μαντήλα που ένας Θεός ξέρει που την βρήκε.

"Σόρρυ ρε κορίτσια, ήθελα απλώς να σας κάνω να ξεχαστείτε λίγο" απολογείται και κάθεται οκλαδόν στην πολυθρόνα.

"Δεν βοηθάς και πολύ ξέρεις μαλακισμένο απόβλητο" του επιτίθεται για άλλη μια φορά σήμερα η κολλητή μου.

"Ρε Βενετία! Μην του μιλάς έτσι" την επιπλήττω και βλέπω τον Άλεξ να στενεύει τα μάτια του.

"Δεν φταίω εγώ που είναι.. έτσι όπως είναι ένιγουεϊ" τον δείχνει αδιάφορη και δίνει ένα επιπλέον χαρτομάντηλο στην Δέσποινα που έχει σπαράξει στο κλάμα.

"Φτάνει βρε ματάκια μου, θα πάθεις τίποτα, ηρέμησε πια" η Ηλέκτρα της τρίβει λίγο την πλάτη.

"Π-πώς μπόρεσε; ΠΏΣ;" μυξοκλαίει ακόμα πιο δυνατά.

"Που ε-εγώ δίνω την ζωή μου γιαυτόν! Και αυτός! Μου την έχεσε την ζωή! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ" και πάλι κλαίει.

"Αφού στο λέγαμε ρε Δέσπω! Να πεις ότι δεν στο λέγαμε.. " της υπενθυμίζει η Βενετία.

#Bad Bitch [HTBABB]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang