| Previously on Bad Bitch..
_Αποκτήσαμε ανιψάκι..
_Ο Άλεξ μας το παίζει βαρύ πεπόνι..
_Η Ρόνι είναι απελπισμένη..
Now.. |
Φεβρουάριος, 2022
Ifigeneia's pov (Ρονι'ς μαμιιιιι)
"Και πώς είπαμε ξεχωρίζουμε τα ριγέ άλλη μια;"
"Θα δεις αν είναι πιο χοντρή ή λεπτή η γραμμή της ρίγας και ανάλογα το βάζεις με τα λευκά ή τα μαύρα" εξηγώ στην κόρη μου πως βάζουμε πλυντήριο για πολλοστή φορά.
Της είπα τόσες φορές να μην φύγει από το σπίτι, μ' ακούει όμως ποτέ για να με ακούσει τώρα;
"Εντάξει, μαμάκα! Θενξ"
"Να βάλεις και-" πριν προλάβω να ολοκληρώσω την πρόταση μου, μου κλείνει το τηλέφωνο κατάμουτρα.
Αμάν αυτό το παιδί! Σε λίγο θα με πάρει πάλι για να ρωτήσει!
"Εκτός το ότι είσαι άχρηστη μάνα είσαι ρατσίστρια και κάνεις και μπόντι σέιμ!"
Στριφογυρίζω τα μάτια μου αγανακτισμένη και γυρνάω το βλέμμα μου στον κολλητό μου που τρώει το μισό μου ψυγείο. Ξανά.
"Δεν είμαι ρατσίστρια, μωρή ανάπηρη καμηλοπάρδαλη! Συμβουλές στην κόρη μου έδινα! Και σταμάτα να τρως το παστίτσιο, δεν θα έχω να πάω στο παιδί μου φαΐ!" Του φωνάζω και αρπάζω το ταπεράκι από τα χέρια του.
Δεν φτάνει που έφυγε μακριά το παιδί μου το γλυκό, μου τρώει και τα φαγητά που του μαγειρεύω!
"Να μάθει να μαγειρεύει το ζαβό! Τι ξεσπιτώθηκε τζάμπα όταν δεν ξέρει βασικά πράγματα;" ξαναπέφτει με τα μούτρα ολόκληρος μέσα στο ψυγείο για να βρει να φάει κάτι άλλο.
"Τζον, φτωχή μου πλέμπα, και εσύ ξεσπιτώθηκες τζάμπα ενώ δεν ήξερες βασικά πράγματα και συνεχίζεις να μην ξέρεις, αλλά δεν το κάνω θέμα τώρα γιατί έχουν περάσει και καμιά εικοσαριά χρόνια από τότε!" Σηκώνω το φρύδι μου και τον κοιτάω υπεροπτικά.
"Είσαι ένα σιχαμένο τσιντσίλα" (έχω money, έχω drugs, είμαι dealer)
"Ναι, έτσι το λέμε τώρα που έχεις ξεμείνει από επιχειρήματα" σταυρώνω τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.
"Άσε με μωρή βρωμιάρα να φάω στην ησυχία μου!" φωνάζει μπουκωμένος στο φαΐ.
"Θα στουμπώσεις βρε καημένε, φτάνει!"
YOU ARE READING
#Bad Bitch [HTBABB]
ChickLit"Κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;" "Όχι, τοκογλύφος" "Ω να σου-" "Εσένα μήπως η μάνα σου πηδήχτηκε σε οικοδομή και βγήκες τέτοιο τούβλο;" Aka ο ορισμός της βασικιάς γκόμενας στο Wattpad. [Sequel του #Bitch] [Δεν χρειάζεται να έχετε δια...