Chapter 23_ Birthday Sex (part 2)

923 79 243
                                    


Θα ακουστεί λίγο -έως πολύ- κακό αλλά δεν με νοιάζει.
Θα παρακαλούσα να  ✨ Ψ Η Φ Ι Ζ Ε Τ Ε ✨ και να μην είστε ghost readers, ειδικά μερικοί που σχολιάζουν και μετά δεν ψηφίζουν ! Χρειάζομαι να ξέρω αν σας αρέσει η δουλειά μου, παιδιά !!
Δεν γίνεται οι προβολές να είναι τριπλάσιες και παραπάνω από τις ψήφους !
Γίνομαι κουραστική και εκνευριστική που το αναφέρω συνέχεια αυτό αλλά ειλικρινά είναι το μόνο που πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να μου δείξετε ότι αυτό που γράφω διαβάζετε και δεν θέλετε να καρφώσετε κάνα πιρούνι στα μάτια σας.
Θέλω να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ μας.
Επίσης, δέχομαι και τα αρνητικά σχόλια !
Αν κάτι δεν σας αρέσει ή σας ενοχλεί πείτε το μου, δεν δαγκώνω ! Είναι καλύτερο από την σιωπή.

~Ευχαριστώ.



Επίσης, στο σημερινό κεφάλαιο περιέχονται και γίνεται αναφορά σε σεξουαλικές σκηνές. Όποιος δεν νιώθει άνετα, παρακαλώ να αποχωρήσει 🔞

Το τραγούδι βάλτε το την στιγμή που θα αρχίσει το καλό *ιφ γιου νόου γουάτ άι μιν 😏*

Θέλω να πάρουν φωτιά τα σχόλια σήμερα, δώστε του να καταλάβει!!


✼••┈┈┈┈••✼♡✼••┈┈┈┈••✼











|Previously on Bad Bitch..

_Ρόνι να φοράς ζώνη όταν οδηγάς κούκλαμ..

_Πολύ χοτ ατμόσφαιρα ανάμεσα σε Άλεξ- Ρόνι και πολύ φοβάμαι ότι θα καούν..

_Το πάρτι τώρα αρχίζει..




Now.. |







"Θέλεις να πιεις κάτι;" τον ρωτάω καθώς γυρνάω και καρφώνω τις γαλάζιες χάντρες μου στα σμαραγδί διαμάντια του.

Σαν να απαντάει κάτι πρόστυχο, μέσα του, μου χαρίζει ένα λάγνο βλέμμα.

Τον θέλω τόσο πολύ.

Τόσο γαμημένα πολύ. 

"Ναι, βάλε μου ότι θες" απαντάει τελικά.

#Bad Bitch [HTBABB]Where stories live. Discover now