Chapter 20_ Mommy issues

912 65 206
                                    




Όχι, δεν τελείωσε ο διαγωνισμός και ναι, παραβιάζω τους κανόνες για τις αγαπημένες μου αναγνώστριες που δεν μπορώ να τις αφήσω χωρίς κεφάλαιο τόσο καιρό, αλλά ποτέ ακολούθησα εγώ τους κανόνες για να το κάνω τώρα;

Εντζόι ❤❤

✼••┈┈┈┈••✼♡✼••┈┈┈┈••✼









|Previously on Bad Bitch..

_Ο Παύλος και η Βενετία φίκι φίκι *άντε με το καλό και το παιδί- ουπςςς 😌*

_Ο Μίλτος μουτς μουτς την Δέσποινα *πάνε και αυτοί*

_Ο Άλεξ μαθαίνει κακές λέξεις στα παιδάκια και η Ρόνι τον χτυπάει *που να σου κοπεί το κουλό μωρή*


Now.. |










Ifigeneia's pov (μαμά της Βερόνικα- ΠΌΣΟ ΣΑΣ ΈΛΕΙΨΕ ΕΣΆΣ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ??)

"Βρε Τζον, βρε Τζον! Δεν συνδυάζουμε το ριγέ με το καρό, βρε γλυκέ μου, ανώμαλε μονόκερε της Κοπεγχάγης" καλοπιάνω τον επί πολλά χρόνια καλύτερο μου φίλο, να σταματήσει να ντύνεται σαν λατέρνα και να αρχίσει να ακούει που και που τις συμβουλές μου, πάνω στην μόδα.

Δηλαδή, θα τον κλείσει μέσα καμία μέρα η αστυνομία μόδας και δεν θα έχω όρεξη να τρέχω στο τμήμα να τον βγάλω.

"Άι στο διάολο μωρή κουκουμάφκα που δεν το ταιριάζουμε! Άμα τα βάλω εγώ μια χαρά συνδυάζονται!!" Αγνοεί παντελώς την συμβουλή μου και με στολίζει κανονικότατα με βρισίδια.

Πετάει τα δύο αταίριαστα κομμάτια ενδυμάτων ανάμεσα στο βουνό με ρούχα που έχουν κάνει κατάληψη στον τριθέσιο, μαύρο καναπέ του σπιτιού μου και ψάχνει μανιωδώς κάτι άλλο να βάλει που προφανώς και δεν θα ταιριάζει!

"Ε άι σιχτίρ, Τζον! Εγώ φταίω που προσπαθώ να το παίξω καλή. Δεν πα' να βάλεις ότι σκατά θες, χέστηκα!" Φωνάζω εκνευρισμένη και του πετάω ένα μαξιλάρι του καναπέ, στο κεφάλι.

#Bad Bitch [HTBABB]Место, где живут истории. Откройте их для себя