Chapter 28_ Tf just happened?

473 25 86
                                    







| Previously on Bad Bitch..

_Η Ρόνι παίζει βρώμικο παιχνιδάκι και στοιχηματίζει την αθώα καρδούλα του Αλεξούκο *ναι, σιγά*

_Ο Φίλιππος βρήκε ευκαιρία να κουτουπώσει την παρθενοπ- εε εννοεί την Ρόνι γκχμ..

_Ο Άλεξ νομίζει ότι θα γίνει μπαμπάκας *το νομίσματα στην τράπεζα, μπρο*



Now.. |





"ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΏΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΟΥ??? Ε???" του φωνάζω καθώς τα νεύρα μου χτυπάνε κόκκινο.

Δεν υπάρχει ο άνθρωπος!

Θέλω να.. να τον πνίξω! Ναι, αυτό θέλω!

"ΕΣΎ ΕΊΣΑΙ ΤΟ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ, ΒΕΡΌΝΙΚΑ! ΔΕΝ ΣΕ ΘΈΛΩ ΚΟΝΤΆ ΣΕ ΑΥΤΌΝ, ΔΕΝ ΣΕ ΘΈΛΩ ΚΟΝΤΆ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑΝ!!"

Φωνάζει πίσω ακόμα πιο έντονα. Το βλέμμα του πετάει σπίθες και το πρόσωπό του έχει αποκτήσει ένα ελαφρώς κόκκινο χρώμα από την ένταση.

"Μπα; Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με νοιάζει τι θες; Εμείς οι δύο έχουμε τελειώσει, Άλεξ και καλά θα κάνεις να το καταλάβεις" απαντάω ψυχρά.

Ή έτσι θέλω να πιστεύω.

"Όχι, Ρόνι μου" με πλησιάζει αργά και με σταθερό βήμα μέχρι που φτάνει και στέκεται απέναντι μου, απέχοντας λίγα εκατοστά μακριά από το πρόσωπό μου.

Θυμάται ακόμα πώς με φώναζε;!

Κοιτάω τα μάτια του. Αυτά τα πράσινα μάτια που με κάνουν να χάνω τα λογικά μου. 

Και μετά κοιτάω τα χείλη του.

Μην πέσεις τόσο χαμηλά! Δείξε επίπεδο!

Ξανακοιτάω τα μάτια του.

"Εμείς οι δύο δεν τελειώσαμε ποτέ. Το βλέμμα σου αλλά λέει όταν μου λες ένα καρό μαλακίες πως δεν με θες. Και ξέρεις τι; Όσο πιο πολύ αντιστέκεσαι,  τόσο πιο πολύ με κάνεις να θέλω να σε διεκδικώ"

Ξεροκαταπίνω.

Το κορμί μου διαπερνά ένα ρίγος. Θέλω να με διεκδικεί και τον θέλω όσο τίποτα άλλο.

Αλλά όχι.

Με άφησε να υποφέρω τόσα χρόνια και μετά από τόσο καιρό επιστρέφει σαν να μην έχει γίνει τίποτα!

"Σταμάτα τις προσπάθειες. Εμείς οι δύο τ-έ-λ-ο-ς!"

"Γαμώ το πείσμα σου ρε Βερονίκη! Γιατί καρδούλα μου το παίζεις δύσκολη; Είμαι εδώ και σου λέω πως σε θέλω, ό,τι και αν έχει γίνει μεταξύ μας, τι δεν καταλαβαίνεις;" λέει με μια ανάσα.

#Bad Bitch [HTBABB]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora