Chapter 29_ Done with him

438 27 48
                                    





| Previously on Bad Bitch..

_Επιτυχία στις Πανελλήνιες ✔

_Γαμάτες διακοπές ✔

_Γκόμενο να τα μοιραστείς όλα αυτά ❌ *όχι πως χρειαζόμαστε, κορίτσια*




Now.. |







"ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΈΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΠΟΤΆΡΕΣ???"

Η Βενετία, κυριολεκτικά, κλωτσάει την πόρτα του δωματίου μου και μπουκάρει μέσα κρατώντας δύο μπουκάλια βότκα στα χέρια της.

"Θα περάσουμε τέλεια!!" Ουρλιάζει η Ηλέκτρα από τον ενθουσιασμό.

"Μην ξεχνάτε ότι το μόνο κοντινό που μπορώ να πιω σε αλκοόλ είναι ο χυμός που βάζουν στα κοκτέιλ με αυτό" αναφέρει η Δέσποινα.

"Δέσπω, μην μας ξενερώνεις"

Στριφογυρίζω τα μάτια μου και καλύπτω το κεφάλι μου κάτω από το πάπλωμα καθώς οι τρεις κολλητές μου, παραληρούν.

Νομίζω ήμουν απολύτως ξεκάθαρη όταν τους είπα πριν δύο ώρες ακριβώς θρηνώντας για τον αδικοχαμένο, ανεκπλήρωτο έρωτα μου ότι θέλω να μείνω μέσα και να κλάψω μέχρι να πάθω αφυδάτωση και να πεθάνω.

"Όχι, μικρή μου καριολίτσα, δεν κατάλαβες!" Μου τραβάει το πάπλωμα και μουγγρίζω δυνατά "Θα βγούμε και δεν σηκώνω κουβέντα!"

"Βεν, δεν έχω όρεξη να βγω, ούτε να πιω, ούτε να κάνω τίποτα" ακούγομαι απελπισμένη.

"Ρόνι μου, είναι η τελευταία μας βδομάδα μαζί. Θα φύγουμε σε άλλες πόλεις και ποιος ξέρει πότε θα βρεθούμε. Σταμάτα να στεναχωριέσαι και να κλαις για τον παπαροβιόλη που δεν δέχεται να ακούσει την δική σου εκδοχή της ιστορίας. Ζήσε την στιγμή και ξέχνα τον!" Περνάει μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου.

Αυτή είναι η πρώτη και ίσως η τελευταία φορά που ακούω την Βενετία να λέει τόσο γλυκά λόγια.

Να σημειωθεί στα πρακτικά, παρακαλώ.

"Τζίζους Βεν, νόμιζα ότι η Δέσποινα είχε γίνει η συναισθηματική της παρέας" την πειράζω και χαχανίζω.

"Εγώ φταίω μωρή που είπα να το παίξω καλή" σηκώνεται νευριασμένη από δίπλα μου.

"Πλακίζωωω"

"Έλα φτάνει οι εντάσεις! Τι θα βάλεις;" με ρωτάει ενθουσιασμένη η Ηλέκτρα.

"Εμμμ τις πιτζάμες μου;" απαντάω το αυτονόητο.

#Bad Bitch [HTBABB]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora