Chapter 13_ Chocolate on his abs

939 68 216
                                    





|Previously on Bad Bitch..

_Μαζεύτε τις τρέσες ρέιιι θα πέσουν μπουνίδια..

_Κοίτα να δεις Άλεξ αγόρι μου πανέμορφο, άμα η Ρόνι σου κάνει την δύσκολη υπάρχουν τόσες και τόσες που σε θέλουν, άντε πχια..


Now.. |





"Πάρτο στο χέρι σου τώρα"

"Έτσι;"

"Ναι, έτσι. Με προσοχή μην το χύσεις!"

"Και τώρα; Ω να σου-"

"Σεμνά"

"-πεθάνει η κατσαρίδα του γείτονα"

"Κάνεις την κλασσική κίνηση"

"Η οποία είναι;"

"Μπρος- πίσω. Θες να σου δείξω;"

"Δεν το έχω ξανακάνει ποτέ"

"Πάρε το γαμημένο σύρμα και χτυπά τα γαμημένα αυγά ρε Άλεξ για όνομα, δεν είναι επιστήμη!" Του φωνάζω.

Έχω την εντύπωση πως δεν φταίνε οι περιγραφές της συγγραφέας για να καταλάβει κάνεις ότι έχετε πονηρά μυαλουδάκια.
Κάνω λάθος; 😏

Επειδή δεν έλεγε να με αφήσει σε ησυχία το καμάρι μας από εδώ, του είπα να κατέβουμε στην κουζίνα να φτιάξουμε κέικ, όπως υπόσχονται οι μαμάδες στα μικρά τους παιδιά που τους έχουν πρήξει το συκωτάκι.

"Είπα με προσοχή, το έχυσες το μείγμα!" Τον επιπλήττω φωνάζοντας και προσπαθώ να μαζέψω το καημένο μείγμα που με τόσο κόπο έκανα.

Όλα και όλα! Το μαγείρεμα δεν είναι εύκολο!

"Σόρρυ ρε μωρό μου, δεν μπορώ να το καταλάβω πως πρέπει να το κάνω, μην μου φωνάζεις" παραπονιέται ναζιάρικα και βγάζει το κάτω χείλος του έξω.

Σιγά μην σε λυπηθώ!
Μουγγρίζω ηχηρά και στριφογυρίζω τα μάτια μου.

"Πρώτον, δεν είμαι μωρό σου, δεύτερον είσαι τόσο άχρηστος στην κουζίνα όσο η συγγραφέας αυτού του βιβλίου στην συγγραφή και τρίτον δεν σέρνεις τον κώλο σου να πας μέσα με τον Μίλτο να παίξετε κάνα ηλεκτρονικό να με αφήσεις και εμένα να τελειώσω το κέικ;" λέω με μια ανάσα κοιτώντας τον βλοσυρά που αντί να με ακούσει κάθεται και γλύφει την σοκολάτα με το κουτάλι από το μπολ.

Κοίτα, αυτό το θέαμα δεν το λες και χάλια..

Πίτσα, πώς και από εδώ;

Άκου, άκου!

Παράτα με!

Καλέ άκου πρώτα, θα σου αρέσει.. Να κάθεται ο Άλεξ στον καναπέ, χωρίς μπλούζα, και να του απλώνεις σοκολάτα στους κοιλιακούς τους και μετά να τους γλύφεις και αυτός να-  *τι γράφω η αθεόφοβη*

#Bad Bitch [HTBABB]Where stories live. Discover now