|Previously on Bad Bitch..
_Η Ρόνι ενηλικιώθηκε *και στα δικά μας οι ανήλικες λελ*
_Η Ρόνι νομίζει ότι έκανε σεκς δεν είναι και σίγουρη *ντεμν γιου στούπιντ μπιτς τζάμπα έγραφα το προηγούμενο κεφάλαιο*
Now.. |
"Νομίζω κάναμε σεξ" ψελλίζω τρομοκρατημένη.
Νιώθω να κρυώνω από την ένταση.
Σφίγγω πάνω μου το λευκό σεντόνι.
"Και γιατί το λες έτσι; σεξ κάναμε, όχι έγκλημα!" Σηκώνεται από το κρεβάτι και έρχεται προς το μέρος μου με γρήγορο βήμα, φανερά εκνευρισμένος από τον τρόπο που εξέφρασα την πρόταση μου.
"Έγκλημα θα γίνει μόλις το μάθει ο μπαμπάς μου! Τι πήγα και έκανα;" περνάω τα δάχτυλά μου ανάμεσα από τα μαλλιά μου καθώς οργώνω το πάτωμα από τα νευρικά βήματά μου.
Τι έκανα; Τι έκανα;
"Έι, έι! Ηρέμησε! Δεν χρειάζεται να το μάθει ο Άρης" τα χέρια του πιάνουν τα δικά μου και σταματάω κάθε κίνηση.
Σηκώνω το βλέμμα μου στο δικό του.
"Δεν ξέρεις τον μπαμπά μου. Μια ματιά να μου ρίξει και είναι λες και έχει μπει στην ψυχή μου. Θα με στείλει στην άλλη άκρη του κόσμου! Θ-θα πεθάνει, το καταλαβαίνεις; Και εγώ-"
"Ρε άγχος με πόδια ηρέμησε! Όλα καλά θα πάνε!" Οι μεγάλες χούφτες του αγκαλιάζουν σφιχτά το σώμα μου κάνοντας με νιώσω τόσο οικεία και ασφαλή για μια στιγμή.
Τυλίγω και εγώ με την σειρά μου τα χέρια μου γύρω από την μέση του και κολλάω το κορμί μου πάνω στο δικό του.
"Δεν πρόκειται να σου κάνει τίποτα ο Άρης, μωρό μου. Είμαι εγώ εδώ" μου υπενθυμίζει και αφήνει ένα τρυφερό φιλί στην κορυφή του κεφαλιού μου.
"Φοβάμαι, Άλεξ" ψιθυρίζω και ακουμπάω το κεφάλι μου στο στέρνο του.
"Γιατί; Απλά πηδηχτήκαμε δεν κάναμε κάτι κακό, σωστά; Δεν βρίσκω τον λόγο για πανικό" αφήνει ένα γελάκι στο τέλος της πρότασης του για να ελαφρύνει το κλίμα.
Σμίγω τα φρύδια μου θυμωμένη.
Είπε 'πηδηχτήκαμε';
Μου ανάβουν τα λαμπάκια όμως!!
"Πηδηχτήκαμε;" Φτύνω την λέξη "Ώστε μόνο πηδηχτήκαμε! Αυτό είμαι εγώ ρε; Ένα πήδημα;" πλέον του φωνάζω και τον δείχνω μακριά μου με ένα δυνατό χτύπημα στο στήθος του.
YOU ARE READING
#Bad Bitch [HTBABB]
ChickLit"Κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;" "Όχι, τοκογλύφος" "Ω να σου-" "Εσένα μήπως η μάνα σου πηδήχτηκε σε οικοδομή και βγήκες τέτοιο τούβλο;" Aka ο ορισμός της βασικιάς γκόμενας στο Wattpad. [Sequel του #Bitch] [Δεν χρειάζεται να έχετε δια...