Chapter 19_ What is 'tsonta'?

871 70 201
                                    




{α/ν:
Το λοιπόν, έχω βάλει στην περιγραφή ότι το βιβλίο περιέχει ακατάλληλη φρασεολογία- γιατί δεν έκανε να μπινελικόνουμε μέχρι πρότινος-
οπότε ρίχτε καντήλια τώρα κοριτσάρες μου άφοβα!!}









|Previously on Bad Bitch..

_Μία αποτυχημένη παρακολούθηση..

_Ο Μίλτος λέει να επεκτείνει την μπίζνα -και το πουλί- του και στα μεγαλύτερα κορίτσια..

_Βρε Άλεξ, όλες καταλάβαμε τι σκατά θες να πεις στην Βερόνικα, γιατί δεν της το λες ακόμα καμάρι μου; *επειδή η συγγραφέας είναι κακιά μουαχαχαχαχα*


Now.. |










Veronica's pov

"ΣΑΓΑΠΩΩΩ ΜΑΚΡΙΆ ΣΟΥ ΌΛΑ ΜΟΙΆΖΟΥΝ ΨΈΜΑΑΑ, ΣΑΓΑΠΩΩΩ ΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ ΔΊΝΩ ΕΓΏ ΓΙΑ ΣΈΝΑΑΑ, ΣΑΓΑΠΩΩΩ-"

"Σκάσε, γαμώ την γαϊδουροφωνάρα σου γαμώ!" η Βενετία πετάει ένα από τα διακοσμητικά μαξιλαράκια του κρεβάτι μου στον αέρα, το οποίο προσγειώνεται στο κεφάλι μου.

"Σιγά μωρή, το κεφάλι μου"

"Ρε Βερόνικα, καλά σου λέει έχουμε σημαντικότερο θέματα εδώ να πούμε!" Με επιπλήττει η Δέσποινα και στρέφει ξανά την προσοχή της στην Ηλέκτρα "Τι έγινε και ήθελες να μας πεις οπωσδήποτε;" Πάω και κάθομαι δίπλα τους, οκλαδόν στο πάτωμα.

"Ναι, τι έγινε και γίναμε ρεζίλι ΜΌΝΕΣ ΜΑΣ στον Μίλτο για χάρη της Πινιώς και των ηλίθιων ιδεών της;" σταυρώνω τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου και κοιτάω βλοσυρά την ξανθιά κολλητή μου.

Το τι ακούσαμε χθες από τον Μίλτο δεν φαντάζεστε!

Και η γκόμενα που ήθελε να ρίξει.. ένα σας λέω μόνο, είναι πιο χαζή και από χαρτοπετσέτα.

Τέτοια κατάντια ως σόι, έλεος!!

"Για αρχή, συγνώμη ρε κορίτσια που σας άφησα μόνες αλλά είχα καλό σκοπό και έλειψα" σκάει ένα πλατύ χαμόγελο.

"Ελπίζω τουλάχιστον να άξιζε" Ανταποδίδω το χαμόγελο και γνέφει θετικά.

"Εγώ πάλι που χέστηκα για τις μαλακίες σας και δεν έχω και καθόλου τύψεις που δεν ήρθα, θα σας πω πως χθες το κάναμε με τον Παύλο και ήταν και γαμώ τους γκόμενους" μας εξομολογείται η Βενετία καθώς μασάει την τσίχλα της ατάραχη σαν γίδα και συνεχίζει να παίζει με το κινητό της.

#Bad Bitch [HTBABB]Where stories live. Discover now