Chapter 10_ Between two flames + Cast

1.1K 61 340
                                    




|Previously on Bad Bitch..

_Μωρή Ρόνι, στο χουριώ σου δεν σου έχουν μάθει πως δεν κάνει να παίζουμε με το φαΐ;

_Συγκάτοικος συγκάτοικο φίλησε και όχι και τόσο φιλικά την πήδηξε *όχι ακόμα αλλά θα γίνει και αυτό*..



Now.. |









Venetia's pov (ωπ, ωπ, δεν το περιμένατε ε ;)



"Και μετά του λέω οοοχι Μίλτο μου, δεν μπορώ να κάθομαι εγώ και να περιμένω να μου απαντάς σε κάθε μήνυμα που σου στέλνω μετά από δύο λεπτά και τριάντα εφτά δευτερόλεπτα, με κουράζει η αναμονή εμένα" στριφογυρίζω τα μάτια μου και ανέχομαι λίγο ακόμα τις μαλακίες της Δέσποινας.

Δεν λέω, κολλητή μου είναι, θα ακούσω το πρόβλημα της, θα της συμπαρασταθώ στα δύσκολα, αλλά αφού γουστάρονται και οι δύο ρε πούστη γιατί στο διάολο δεν τα φτιάχνουν για να μην μας πρήζουν άλλο τα παπάρια;

"Με ακούς;" ξεφυσάω αγανακτησμένη και αφήνω το λογοτεχνικό βιβλίο, που υποτίθεται διάβαζα, πάνω στο κομοδίνο μου.

"Ναι!" απαντάω με νεύρο.

"Πού είχα μείνει; Α, ναι! Επίσης, είχε το θράσος να μου επιβάλλει να μην μιλάω στον Μάνο! Ακούς εκεί! Και του λέω άκου να δεις Μίλτο μου, τον Μάνο τον ξέρω από μια σταλιά σκατό, είναι σαν μεγάλος αδερφός για όλες μας, δεν μπορώ να τον κάνω πέρα! Και νευριάσε; Ακούς; Νευριάσε! Αν είναι δυνατόν! Δηλαδή μπάστα λίγο, τι λόγος του πέφτει αυτουνού άμα θα κάνω παρέα εγώ με τον Μάνο; Πες! Όχι, πες!"

Σχηματίζω με τα δάχτυλα μου ένα όπλο και τα βάζω στον κρόταφο. Κάνω πως πατάω την σκανδάλη και σωριάζομαι πίσω στο κρεβάτι.

"ΒΕΝΕΤΊΑΑΑ" ακούγεται η φωνή της μητριάς μου να με φωνάζει, από κάτω.

"ΤΏΡΑ!" φωνάζω και σηκώνομαι "Έλα Πινιώ κλείσε, με φωνάζει η Κλειώ, θα σε πάρω μετά" τερματίζω την κλήση πριν προλάβει να με χαιρετίσει και ευχαριστώ τον Θεό που έστειλε αυτή την Αγία γυναίκα να με σώσει.

"Έλα Κλειώ" προφέρω το όνομά της λίγο πριν καταφθάσω στην κουζίνα, όπου την βρίσκω να μαγειρεύει.

"Αχ βρε κορίτσι μου, χίλια συγνώμη που σε ενοχλώ αλλά μόλις συνειδητοποιήσα πως μου τελείωσε το αλεύρι. Σου κάνει κόπο να πας να μου πάρεις ένα πακέτο;" ρωτάει ευγενικά η γλυκιά γυναίκα του πατέρα μου.

#Bad Bitch [HTBABB]Where stories live. Discover now