"Sidel ordan siyah boyayı uzatır mısın güzelim?"
"Hemen babacım" diyip yanımdaki boyayı babama uzattım.
"Senin arkadaşın ne zaman gelir?"
Kolumdaki saate baktım. 3'ü çeyrek geçiyordu "Gelir birazdan baba. Dedim ya sana ben halledeceğim dövmesini"
"Dua edelim dee çocuk bize dava açmasın" diye mırıldandı babam fakat duymuştum.
"Seni duyuyorum, baba beğenmezse üstüe daha güzel bir şeyi sen yaparsın"
Babam ağzını açmıştı ki kapının çalmasıyla ağzını kapadı. Kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtım. Karşımda ise tahmin edilebileceği gibi Alaz duruyordu. Bana gülümseyip içeri doğru bir adım attı.
geliyor geliyoor havalı geliyoor
"Hoşgeldin" dedim yüzümde küçük bir tebessümle.
"Hoşbuldum" diyip yanımdaki galoş kutusuna baktı. İçinden bir çift galoş çıkarıp ona uzattım
Galoşları ayağına geçirip bana döndü "Nereye geçeyim?"
Elime çaprazımdaki odayı gösterip "Şu mavi kapılı odaya geç. İlk önce dövmenin tasarımını yapacağız" dedim. Kafasıyla onaylayıp gösterdiğim yere girdi, ben de arkasından.
Alaz önümdeki L koltuğa oturup etrafı incelemeye başladı.
incele fıstıklı baklavam incele, ne de olsa kayınbabanın yeri
Kapa çeneni
"Kafanda belirlediğin bir model var mı?"
"Açıkçası komik ve basit bir şey istiyorum."
"Nasıl bir şey mesala?"
"Sana bırakıyorum sen düşün yap bana da süpriz olsun"
Dediği şey ile kalakaldım "Ama olmazki beğenmezsen ne olcak tüm hayatın boyunca taşıyacaksın onu"
"Beğenirim ben, sen sıkıntı etme"
Kafamı aşşağı yukarı sallayıp "Peki" dedim ve masaya oturdum.
🏀
Yaptığım tasarımı güzelce keserek masanın üstüne koydum. "Sen şurdaki mor kapılı odaya gir ben geliyorum"
Kafasını sallayıp odadan çıktı. Ben de kağıdı cebime koyup babamın yanına geçtim.
"Başlıyorum ben baba"
"Ambulansı arayalım mı? Hazırda beklesin"
"Ha ve ha baba çok komiksin" dedim ve dövme yapacağım odaya girdim
Alaz koltuğa oturmuş etrafa bakınıyordu.
"Nerene yapacağız?"
Sağ kolunu açıp gösterdi "Buraya" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...