Konserden sonra babamın evi konser alanına daha yakın olduğu için oraya geçmiştim. Fakat bütün yol kafamda Alaz'ın o son söylediği söz dolanıyordu. Evet şarkının sözüydü fakat son sözü değildi ki tekrarlasın, ortadan bir sözdü.
sana aşık diyorum bana inanmıyorsun gerizekalı
Aynen canım aşkından yataklara düştü garibim
oh oh sahiplenmeye de başlamışız oldu bu iş
Ya öylesine dedim. Hem sen niye geldin ben kendi başıma iyiydim
keyfim ve kahyası gelmek istedi sanane
"Sidel kızım gel de az sohbet edelim"
Babamın bağırmasıyla içses ile olan kavgama bir son verdim. Odadan çıkıp alt kata inmeye başladım. Merdivenin son basamığına gelince babam "Mutfaktayım" diye bağırdı.
"Napıyorsun baba"
"Pizza yaptım bize güzel kızım, yermiyiz"
"Yemezmiyiz baba. Kurt gibi acıktım"
Babam gülümseyip tepsiyi fırından çıkardı.
"Naptınız konserde?"
"Çok güzeldi baba ben dün biletlere baktığımda bitmiş Miray bana buldum diyince bir an heycandan ölcem sandım. Baba ne oldu biliyor musun? Grubun bas gitaristi bana penasını attı. Çerçeveletip duvarıma asacağım. Bi anda kafama bir şey geldi bi baktım pena. Dedim bismillah. Hayatımdaki en güzel günlerden biri olabilir"
"Sevindim senin adına güzel kızım senin mutlu olma beni mutlu ediyor"
Dediği şeyle gülümsedim.
"Şey diyecektim ben sana benim çok yakın bir arkadaşımın düğünü var yarın. Benimle gelir misin? Yanıma bir prenses lazım"
"Tabii gelirim babacım"
"Derslerini etkilemesin?"
"Baba sana dürüst olacağım. Şuana kadar bir kitap kapağı bile açmadım. Ama dönem başlayalı daha 2 hafta oldu ve benim 9,10,11. sınıf konularım tam. Şimdi de öğrendikçe çalışacağım. Ağustos da bilgiseyar ekranına baktığımız zaman sana orda Hacettepe tıp göreceğine söz veriyorum. Sen sadece arkana yaslan ve beni izle"
"Biliyorum zaten güzel kızım. Benim sana güvenim tam"
Babam önüme tabağı koyduktan sonra daha da konuşmamıştık.
🏀
"Babacım ben çıkıyorum Naz'lardan elbise alıp geleceğim burda hazırlanırım"
"Kuaföre de gidebilirsin Sidel paran yoksa verebilirim"
"Kuaförlük kadar abartacak bir şey yok baba hallederim ben"
Onaylarcasına kafa sallayınca kapıdan çıktım. Kızlara durum mu açıklayınca bana çoktan kombin yapmışlardı.
Kafam bugün cidden çok doluydu. Alaz aklımdan çıkmıyordu.
Hoşlanıyor muyum?
Sanmam
Eğer hoşlanıyor olsaydım bilirdim. Alaz da bi gariplik vardı. Kanım çok çabuk ısımıştı. Onu tanıyorum ama tanımıyorum.
Düşündükçe kafama ağrılar giriyor canım yanmaya başlıyordu.
Mirayların evi hemen b uranın alt sokağı olduğu için çok çabuk gelmiştim.
Zile basıp beklemeye başladım. Kapıyı gülen bir yüzle Selin Teyze açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...