2.3

8K 362 81
                                    

Dudaklarımın üzerindeki yumuşak dudaklarla titrek bir nefes aldım.

Alaz'dan tepki gelmeyince geri çekiliyordum ki Alaz elini belime attı ve beni üstüne çekip alt dudağımı ağzına aldı.

Allahım kalbim niye böyle hızlı atıyor?

Alaz'ın bir anda alt dudağımı ısırmasıyla acı içinde inledim ve koluna vurdum.

Alt dudağımı serbest bırakıp üst dudağıma geçtiği sırada kapının bir anda açılması ile aceleyle geri çekildim.

Hızlı bir şekilde yataktan kalkıp sandalyeye geçtim.

"Sizi kontrole gelmiştim Alaz Bey fakat gördüğüm kadarıyla iyisiniz. Serumunuz bitince çıkabilirsiniz" dedi doktor ve dışarı çıktı.

Kafamı kaldırdım ve Alaz'a baktığım sırada gördüğüm görüntü ile yüzümde bir gülümseme oluştu.

Alaz kızarmış yanakları ile kafasını eğmiş ve elleriyle oynuyordu.

"Pişt"

"Hmm?"

"Gerçekmiymiş Alaz bey?"

Alaz dediğim şey ile kafasını kaldırdı ve bana baktı. Bir anda elini uzatıp sandalyenin koluna koydu ve beni kendine çekti.

"Gerçekmiymiş pek anlamadım bence bir kez daha denemeleyiz"

"O-" diyeceğim sırada odanın kapısı açılınca sustum.

bir öpüştürmediniz amk

"Benim Alaz'ım yataklara mı düşmüş" diye bağırarak içeri giren Arda ile gözlerimi devirdim.

"Sen burda olduğumu nerden biliyorsun Arda?"

"Yanındaki sarı çiyana-"

"Benim saçlarım kahverengi Arda"

"Napim? Herneyse işte yanındaki kahverengi çiyana yazdım, yazdım bakmadı. Dedim bu çiyan nerde. Girdim snabe baktım snap konumu hastanede gözüküyor. Koştur koştur buraya geldim. Sidel'in adını verdim. Dediler 'histinimizde biyli biri yik'. Sırayla tek tek Miray'ın, Naz'ın ve Miray'ın gavur sevgilisinin adını verdim. En son senin adını verdim. Dediler 330 numaraları oda. Koştur koştur buraya geldim. Dedim 'Şükür yarabbim kurtuluyoruz Alaz'dan' ama bir şey olmamış sana"

"Arda sana burdan bir çakarım görürsün"

"Of sen sus sıska çocuk-"

Güler bir tonda "Ben mi sıskayım?" Dedi Alaz ve tişörtünü kaldırdı.

Ortaya çıkan fıstıklı baklavalarla gözlerimi büyüttüm ve yukarı kaldırdığı tişörtünü hızlı bir şekilde geri indirdim.

"Daha ben bakmaya doyamadam elaleme niye gösteriyorsun?"

Alaz yüzünde hınzır bir gülümseme ile "Hmm?" Diyince benimde yüzümde sırıtma oluştu.

"SİZ SEVGİLİ Mİ OLDUNUZ?"

"Evet"

"Hayır"

Alaz'la aynı anda verdiğimiz farklı cevaplarla kaşlarımı çattım.

Sandalyede geri yaslandım ve bana çatık kaşlarla bakan Alaz'a baktım.

"Ben bir cevap aldığımı hatırlamıyorum?"

"10 dakika önce seni öperken öyle demiyordun ama"

"ÖPÜŞTÜNÜZ MÜ?!"

"Arda kapa çeneni!"

Basketcim 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin