Kafe de çalışan 2 kişi vardı. Biri Begüm abla diğeri ise bizim yaşlarımızda bir kızdı.
Kız siparişlerimizi aldıktan sonra içeri girmişti. Ben waffle söylemiştim, Naz'da suffle.
"Dün Alaz da ordaydı dedin sonra konuyu kapadın. Dans etmişsin" dedi alınmış bir tonda.
"Kuzum dün o ruh haliyle Alaz'la dans ettiğimi sana nasıl anlatayım Allah aşkına"
Mahçup bir ifadeye büründü yüzü, "Haklısın, kusura bakma aklımdan çıkmış benim. Herneyse dün anlatmaman bugün anlatmayacağın anlamına gelmiyor. Dökül" dedi ve ellerini birleştirip çenesinin altına koydu.
"İşte dedi dans edelim mi ben de kırılmasın diye tamam dedim. Başka bir sebebi yok"
namık kemalin bir sözü vardır Sidelya, bilir misin? Bilmiyorsan söyleyeyim at yalanı sikim inanı
"İşte normal insanlar gibi dans ettik Naz ne olcak?"
"Detayları versene kızım ya bu ne böyle"
"Neyin detayını vereyim kızım gerdeğe mi girdik detay vereyim. Normal insanlar gibi dans ettik işte"
"Öküzsün Sidelya öküz"
"He yavrum he"
Bir şey söyleyicek ti ki önümüze tabakların konmasıyla sustu.
"Başka bir şey ister misiniz efendim?"
Gülümseyerek "Hayır teşekkür ederim" dedim.
O da gülümsememe gülümsemeyle karşılık verdi ve yan masaya geçti.
Naz ise bir yandan portakal suyunu yudumluyor, bir yandan sallanıyor, bir yandan ise kısık gözlerle beni süzüyordu.
"Çok beğendiysen kendine al"
"Yok canım saol benim tercihim erkeklerden yana"
"Sen kaybedersin" dedim ve kolamdan bir yudum aldım.
🏀
Önümdeki kimya kitabına kaşlarımı çatarak bakmaya başladım. Cevap anahtarı cevabın e olduğunu söylüyordu. Ama cevap d. Adım kadar eminim d olduğuna.
Sabah Naz'la tatlılarımızı yedikten sonra eve gelmiştim. Mirayları aradığımda onların bügün Jonathan'ın tuttuğu odada kalacaklarını yarın buluşacağımızı söylemişti.
Kafamı test kitabından kaldırıp telefonumu elime aldım. Naz diğer arkadaşlarıyla buluşacağını söylemişti. Miray zaten sevgilisiyleydi. Geriye kimse kalmadı diye düşünürken Ahmet abi mesaj attı.
Ahmet'e de ahmet abi dediğime bakmayın aramızda sadece 2 yaş vardı. Fakat bana olan duygularını anladıktan sonra abi demeye başlamıştım.
mr. Ahmet: buluşalım mı
ben: içimi mi okuyorsun?
mr. Ahmet: niye ki?
ben: kiminle buluşsam diyordum ki sen yazdın
mr. Ahmet: kalplerimiz birmiş demek ki
mr. Ahmet: neyse
mr. Ahmet: araba bende bugün yarım saate alayım seni gezelim.
ben:tm
Telefonu elimden bırakıp dolabın karşısına geçtim.
Daha önceden ne olur ne olmaz diye kombin yaptığım 2 3 parça kıyafetim vardı. Onlardan en rahatını alıp yatağın üzerine bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...